srijeda, 15. prosinca 2010.

Kako sam naučila kuglati

Bila sam sinoć na kuglanju, mom prvom kuglanju u životu.
Kuglanje je super stvar, ljudi se okupe, uz hranu i cugu se druže i bacaju kugle. Ono što sam saznala kojih pol sata kasnije bilo je to, da nisu sve kugle jednako teške, da ne biram kuglu po boji (petrolej zelena!, ne prevelika i preteška, zaista), nego kugle imaju broj na sebi koji treba pročitazi i odabrati nešto čim možeš upravljati. Nakon što sam upila ovu važnu informaciju, sve je postalo mnogo jednostavnije. Rušila sam sve, pogađala jedinu preostalu, vino je bilo dobro..kuglanje je baš super. U jednom trenutku nešto se desilo sa stazom, otišao je neki čiko iza staze popraviti kvar, no nekako nitko iz moje grupe nije vidio ni čiku ni veliki ekran iznad naše staze koji je govorio: "Ne! Ne sad bacati kugle!" pa je radnik možda dobio jednu pod noge.

Danas imam muskulfiber, ne mogu pomaknuti ruku, vrat, dupe, bole me mišići oko kralježnice.
Andol koji uvijek imam za nedajbože je srećom na sigurnom, u stanu, daleko od mene.

Broj komentara: 5 :

  1. Sviđa mi se što svaki put kad pogledam tvoj novi post, dočeka me nova pozadina! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hey there and thank уou foг youг іnfо – I haνe ԁefinitеly
    picked up anythіng neω fгοm rіght here.
    I did however еxρеrtiѕe
    some technical рoints using this web ѕite, as
    I experienсed to гeload the ѕite lots of times prevіous tο I сould get it tο
    loaԁ correсtlу. I haԁ been wοndering if youг ωeb host iѕ ΟK?
    Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will often affect your placement in google and could damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of your respective intriguing content. Make sure you update this again very soon.

    my web blog v2 cigs reviews

    OdgovoriIzbriši
  3. Actuаlly when ѕοmeone doesn't be aware of after that its up to other viewers that they will assist, so here it happens.

    my blog; http://Hebem.ath.cx/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sweеt blog! Ι fоund it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listеd in Yаhoo Neωs?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks

    Feel free to surf to my web site :: edu.au
    my website :: Going On this page

    OdgovoriIzbriši

}, 10);