ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

Kako sam postala Miss

Ove godine Silvestrovo mi je prošlo u šmrkavim maramicama, medu, čaju i začepljenom nosu. Nekim čudnim spletom sudbine, to nije spriječilo svemir da na dočeku, na kojem sam vrlo kratko sudjelovala, budem izabrana za miss:)  Moram se pohvaliti ovim jer nikad dosad nisam bila izabrana za miss ičega.
Nakon povratka kući, u sitnim satima prvog dana nove godine, provela sam besanu noć razmišljajući što je nagnalo strogi žiri da baš meni da svoj glas za ovu laskavu titulu. I onda sam se sjetila: ja sam pekla tortu za doček, i ta torta je prevagnula jezičac na tijesnom finalu za miss.  Dakle, pobjednička torta je jaffa torta( recept fala Jelka). Pomiješa se šećer, brašno, jaja, mlijeko, prašak za pecivo, ulje






Masu ulijete u kalup prethodno premazan maslacem, s tim da se dio odvoji i peče zasebno, pomiješan s kakao prahom. Dio s kakao prahom nakon pečenja usitnite, dodajte iscijeđene naranče, koru jedne naranče, i, ako imate , liker od naranče, te malo pekmeza od također, naranče
Ovu smjesu s narančama stavi se povrh pečenog tijesta koje je u kalupu, a povrh svega se prelije glazura...
..da bi, nakon izbora za Miss, torta izgledala ovako:


Eto, ako je ikoga zanimalo kako se pobjeđuje :))

Broj komentara: 5 :

  1. mene zanima pobjednički odgovor na pitanje koga ćeš spasit: dupine il djecu Afrike (ili koji god da je bio dilem u pitanju).

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi thеre, Ι cheсk уour blog like eνеry wеek.
    Youг wrіtіng style іs ωittу, keep doіng
    what you're doing!

    Here is my blog - Friendsandfriendsoffriends.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It's the little changes that produce the most important changes.
    Many thanks for sharing!

    Here is my page air conditioning tampa

    OdgovoriIzbriši

}, 10);