srijeda, 26. siječnja 2011.

Lika

Imam osjećaj da se priroda budi, ali siječanj je, godišnje doba je još uvijek zima, i da, još uvijek nema lišća i zelenila i preglasnih kosova u prirodi. Zato sam odlučila staviti par slika zelenila koje je živjelo prošlo proljeće. Bila sam u Lici, koja je meni prebajkovit kraj. Nažalost ili nasreću, kombinacija faktora učinila je ovaj kraj zaštićenim od industrijalizacije, ljudi, tehnologije, i napretka. Kakva god da je, meni je divna. Za otići na dan ili par dana, i odmoriti dušu. Kraj u koji sam ja išla nije baš napučen, ono malo ljudi koji žive su najčešće starci, usamljenici u selima koja se nekada vrvjela životom, ljudima i životinjama. Sada je veća šansa da tamo naiđete na medvjeda, vuka ili liju nego na čovjeka, a ni poskok nije stran.
Na dan kada sam putovala u Liku naravno, padala je kiša. Bila sam se spremila na pentranje po stijenju, i obukla sam se planinarski, no vozila sam u balerinkama jer je tako lakše voziti, što je neizmjerno zabavljalo ljude oko mene.
Ove slike stavljam da se pripremim za nadolazeće proljeće za par mjeseci, i da ova zima bez lišća bude malo ugodnija.
                                      Šljivik. Za leći u travu, sunčane na oči, i gledati oblake što putuju.
Ovdje su nekad bile oranice. Može li biti zelenije?
Ono malo svijeta što sam proputovala, svidjelo mi se, i volim putovati. ali meni je ta naša zemlja nekako najljepša. Sviđa mi se trava, sviđa mi se zrak, sviđa mi se sloboda što još uvijek mogu ići u bilo koji kraj zemlje bez straha od nekih bandi, sviđa mi se okoliš koji je sačuvan (mada više kao posljedica a ne kao uspjeh).
Želim vam svima skori dolazak proljeća!

English:
I feel the nature waking up, but it is still January, still the winter, and yes, I can't see any leaves in the forests or hear blackbirds singing too loud yet. This is why I decided to put some pictures from the last spring. Pictures were taken  in Lika, a beatiful region in Croatia. Unfortunately, or fortunately, depending on how you look at things,  combination of numerous factors has made this part isolated of people, industrialization, progress and technology. For me, it is a great place to spend a day or a few. The place where I was doesn't have to many people, there are usually old people, left alone while their children went chasing a better life someplace else. Now, there is a bigger chance to come acroos a bear, wolf or a snake then to see a person in some parts of Lika.
The day I came it was raining, I drove wearing my ballet flats, which make the people there lough.
Here are some pics, just to prepare you for the upcoming spring. Enjoy Lika!

3 komentara :

  1. Ajme, ovo mi je odmorilo i oko i dušu, nisam niti sama svjesna koliko mi fali proljeće!...i da, preslatke cipelice! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. pa, gojzerice su u gepeku,spremne, ali balerinke su bile na meni. planinarske hlače+ cipelice= idealna kombo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice anѕwеrs in return оf this query with genuine arguments
    and telling the whοlе thing оn thе
    toρic of that.

    Feel freе tο viѕіt my page; http://nwnwiki.neverwinter.cz/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);