utorak, 25. siječnja 2011.

Ne baš to do lista

Ne radim nikad početkom nove godine to do liste, u biti, mislim da jesam jednom pokušala i ta lista je više bolno podsjećala na neostvarene zadatke nego što je bila izazov, poticaj i dokaz snage uma.
Ali zaista bih mogla ove godine napraviti par stvari. Dakle, ne radim listu, glasno zarmišljam s prstima na tastaturi.
Za početak ću obnoviti svoju planinarsku iskaznicu. Ova koju sam prošle godine napravila trajala je do kraja kalendarske godine ( zanimljivo), a ja ju nisam baš 02.01.10 izradila.
Valjalo bi posjetiti Risnjak i Dinaru


i ako uspijem, Okić
Osim toga, trebalo bi nastaviti plesnu školu. Fale mi trenuci kad se mogu ovako srediti

Ples je odličan za tonus nogu, ma u biti, sve boli, i noge i dupe i leđa. Ali čuda čini za kondiciju i dobar je osjećaj plesati. Osim plesa, ponovno (naučiti) igrati šah. Imam ga doma, kupila sam ga prije miljon godina na izletu u Poljsku, trenutno marljivo skuplja prašinu u regalu. A divan je i krasan, drven, unutrašnjost mu je recimobaršunasta i crvena, i sve te figure su mi je lijepo izrađene. I sjećam se, kad sam ga kupila, kako sam bila sigurna da sad moram šečće igrati šah, i  sad mi nema više izvlačenja.

I, za kraj, dovršiti nešto što pletem a što mijenja definiciju. to će biti džemper. U biti, biti će vestica. to je je neš što se prebaci preko majice, i ima kratke rukave. Pleti, paraj, opet pleti...možda bude šal:)




Eh da, i posjetiti Berlin i Rim...

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);