utorak, 11. siječnja 2011.

Zimska priča/ Winter story


Svjesna sam da je vani zatoplilo, ali činjenica je da je još uvijek zima.
Stoga sam odlučila malo zazimiti blog, obući ga u vuneninu i debele čarape.

Par stvari koje su potrebne za preživljavanje zime: debele vunene rukavice i šubara.Visoke kožne čizme i šljašteće tajice, i debeli pleteni vuneni pulover.

I'm aware it is not so cold outside, but it is still winter.
So, I decided to put a little bit of winter into my blog.
Here are some very important things for a winter surviving:
Zatim, božićne debele dokoljenke( fala Smilja), vidite kako su krasne, taman za objesiti na bor. K tome, topli čajevi i malo mandarina. Malo mirodija koje sam smjestila u kuglu u kojoj inače žive slatkiši.
           



Modlice za fine kekse (fala Melji). I za kraj, ono što uvijek ugrije i podigne raspoloženje, je crveni ruž. vidite kako se ja odma počnem smijati:)

Cake moulds ( thanks Melji). And, at the end, something that always puts me in a better mood: a red lipstick. See how I'm smiling already :)

                          

2 komentara :

  1. If уou are going for fіnest contents like me, just ρаy a quick
    νisit this ѕіtе everуday for thе reason thаt
    it offers feature contеnts, thanks

    Feel free to vіsіt my blοg .
    .. http://www.sfgate.com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);