četvrtak, 13. siječnja 2011.

Život u kutijama

Ne govorim o beskućnicima, niti o ljudima u selidbi.
No, kad smo već kod selidbe, sjetila sam se kako sam svaki put dosad, kad sam se selila i krenula pakirati sve što treba, bila u šoku kad bih vidjela količinu pokretnina koje posjedujem.
Enivejs, život u kutijama ne događa se samo za vrijeme seljenja, o  ne.
Ja živim život u kutijama cijelo vrijeme.
Sve stvari vezane za šivanje, krojenje, mjerenje:
Kutije su superpraktična stvar, da nema njih ja bih vjerovatno živjela u još većem rusvaju nego što živim.
Čarapa bi bilo , valjda, po  stolovima. Da se to ne bi dogodilo, ovo su kutije za čarape:


Kutije za nakit. Ahhh, kutije za nakit:) Da, plural.
Ova predivna bečka kutija ( fala Jelka), izvorno namijenjena torti:



I zadnje, mada ne manje važno. Ova spašava krizne situacije

ovi ljepotani su odlični za pomoć pri propuhivanju radijatora:

Broj komentara: 6 :

  1. Mica! Zamišljam te u bićvicama iz prethodnog posta kako propuhuješ po zgradi :):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. u onim božićnim?
    tako nekako i bude :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj, ona Sacherica mi je divna! I ja za nakit imam jednu vintage kutiju, to mi je dragi ulov s buvljaka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Gooԁ post! Wе are lіnking
    to thiѕ partiсularly great аrtіcle on our
    ωebsitе. Keep up the grеаt writing.


    Feel free to surf tο my wеb blog http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    OdgovoriIzbriši
  5. Outstanding post hоwever , I was ωonԁering іf
    you could writе a litte more on thіs subjесt?
    І'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Thanks!

    my web-site :: mariopaladini.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Аwesome аrticle.

    Here is my ρage; www.sfgate.com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);