subota, 19. veljače 2011.

Friday goes jazzy

Nakon što sam prvo odbila, a dan kasnije ipak prihvatila karte, u petak navečer sam otišla u Lisinski na jazz koncert. Jazz mi je inače drag, mada nisam najsretnija s experimentalnim jazzom. Ne snalazim se s emisijama jazza u tri u noći na htvu, gdje nekoliko osoba pika po klaviru i ksilofonu, onak, pomalo autistično.
Enivejs, sinoćnji koncert je bio odličan.
Koncert je bio u sjećanje pokojnom Bošku Petroviću. Randy Brecker i HGM jazz orkestar su svirali  dva sata, ugođaj je bio odličan. Imala sam dojam da sam u holivudskom filmu 1940.-tih . Ježila sam se od violina i truba. Znate ono kad je kraj crnobijelog filma, pa se čuju violine i trube, kamera zumire lice glavnom lika, i krenu slova, a vi ste sretni jer se njih dvoje glavnih likova ipak vole i bit će skupa?
Atmosfera je bila dobra, moram priznati bolja nego na Bajaginom koncertu tjedan ranije. Provela sam večer uz prekrasnu glazbu.
Divno:)
Pokušala sam slikati orkestar ali fotić sam ostavila na sigurnom, u drugoj torbi. Tako da sam se snalazila u pauzi s mobom.

2 komentara :

}, 10);