utorak, 1. veljače 2011.

Missing spring

Fali mi priroda. Fali mi zelenilo, i sunce, i oblaci, kratki rukavi i ptice koje vrište u krošnjama.
Mogućnost da, nakon posla, sjednem na travnjak na Zrinjevcu, jedem sladoled, čitam knjigu i škiljim u sunce.
Manje slojeva garderobe na meni. Sunce do 7 navečer. Plahta za pokrit se po noći, a ne poplun, deka, pidžama i čarape.

Ja se pravim da je zima još do pola mjeseca, nadam se da sam dovoljno moćna za to.
Kupila sam si, u međuvremenu, par jaglaca da izduram međufazu. U nedjelju sam ugledala prekrasne staklene ukrasne tegle za njih, pa sam kupila i tegle. Dvije, bijele, krasne.
U biti, nisam toliko sigurna koliko su krasne. U nedjelju navečer, prilikom nošenja tegli u stan, pale su mi iz ruku. Ne, nije bilo tako. Glupa kartonska ručka koju je netko dizajnirao a netko drugi pustio u promet nije radila što je trebalo (!), popucala je, i tegle su odskakale s jedanaestog kata na deseti, po stepenicama, u 3567437385 komada.
Prvo sam shvatila da su dvije staklene tegle u padu iznimno glasne. Zatim sam uvidjela u koliko se komada dvije tegle uspijevaju samorastaviti. U puno. Svaki komadić pokušat će odletiti u što čudnijem smjeru.
Dakle, ja pretpostavljam da su kupljene, neotpakirane tegle bile lijepe. No, s druge strane, bolje to nego boca maslinovog ulja iz druge ruke.
Uglavnom, ovo su moji jaglaci. Prestala sam uslikavati stvari koje mi se razbijaju.

English:
I miss nature. I miss when everything is green, I miss the sun, short sleeves and the birds singing from the tree tops.
I miss the possibility to go to park after the work, sit on the grass in Zrinjevac, eat icecream, read my book and look at the sun.
Less wardrobe on me. Sun till 7pm.

I pretend this winter will last just for a fortnight, oh I hope I am poverfull enough.
In the meantime, I've bought primeroses, just to help myself go through this winter days. On Sunday I saw beautiful glass pots, and I bought 2 of them. On my way home, while going to my appartment with bags in my arms, one bag fall down and both of my new glass pots broke into 3567437385 pieces.
This is what I found out in one moment: first, breaking glass pots are extremly loud. Then, pots can be broken in so many small parts, and each and everyone of them will fall in another part of the room. So, at the end, I can't say the glass pots with the primroses in them look good, because I didn't see it. but, on the other hand, better this then a bottle of olive oil  in my other bag.
Anyway, here are my primroses.

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);