ponedjeljak, 14. veljače 2011.

Petak, subota, nedjelja

petak

Nakon što je radni dio završio, odlučila sam locirati neki novi second hand, i , nakon podosta hodanja, jer sam odabrala čudnovatu prečicu, pojavio se dućan.
Kako sam namjeravala ne kupiti ništa, samo sam isprobavala, no u jednom trenu zaskočila me spavaćica/ljetna haljina/vjenčanica, tako lijepa i divna i krasna, da je otišla sa mnom doma.
Haljina je iz second handa, a prekrasnu vješalicu koju vidite izradila sam sama.

Navečer sam završila na cugi koja je ispala povratak u `50 i `60-te, divna večer uz glazbu tog vremena, ljude obučene u garderobu tog vremena, s frizurama i asesorajzom također.
Ono što razlikuje odlazak na cugu/van u malom broju i odlazak na cugu/van sa više prijatelja i prijateljica koji imaju prsten na ruci, sjede u paru ili jednostavno imaš puno ljudi sa sobom za stolom, je u dinamici (ne)upoznavanja novih ljudi :)

subota

Subota, prekrasan neradni dan. Uspjela sam stić do knjižnice i popiti kavu s bloggericom Lanom( bok Lana!) i to je bila prva kava na terasi ove godine. Jest da je puhalo, da sam sjedila zakopčana u svom popluniću a haljina mi je vijorila, jest da sam u jednom trenutku morala i rukavice navuć, ali kava je bila odlična.

Poslije ručka zaletila sam se samo nešto pogledati po dućanima. Dočekala me je rasprodaja zimskog i ljetnog asesorajza, pa sam si kupila zimsku kapu i gornji dio badića. Pametnom dosta.


Kraj subote obilježio je Bajagin koncert. Baš sam se radovala koncertu, bila sam u Zagrebu prošle godine i bilo mi je odlično.
Prvo me je iznenadila koncentracija policije. Tri marice stajale su pored sportske dvorane. Sparkirala sam se pored jedne od njih, nekako sam si računala, ako zbilja počne neka akcija, valjda će policija stajat pored svog auta. a ako baš krenu na moj saxo..hah..treba tako mali auto i moć pogoditi.
Sam koncert, pa, nije bio najsjajniji. Ne mogu točno uprijet prstom što mi točno nije sjelo. Zvuk je bio malo čudan, kako to nije moja struka, ne mogu reći što me čudilo, ali znalo je zazvučati kao da ja stojim za mix pultom. I falilo mi je ono nešto. Bajaga je bio standardno dobar, frizura postojana, pjesme krasne. Možda je bila stvar u atmosferi.
Kako se Valentinovo približavalo, na jednom displeju stalno su se vrtile poruke ljubavnog karaktera, koje ste mogli poslati mobom. Tako je jedna od poruka koja se ponavljala na velikom displeju bila:
I Dragan voli sisu.
Iza mene su sjedila neka djeca od nekih 17,18 godina, šutke, cijelo vrijeme, u parovima. A onda se jedan par počeo svađati. Pa su malo otišli na tiše mjesto, a kad su se vratili, u trenucima između pjesama ona je njemu, preblizu meni, brojala od adama do eve što joj ne paše. Samo u trenutku kad Bajaga ušuti da uzme zrak, s leđa čujem "ne može to tako, ovo nije u redu, i kako si mogao, i zar ne znaš da ja..., a onda kad si rekao.." Oni imaju 17, koje je to godište? 2000.-to? Trebalo bi na ovakvim koncertima imati nekakav test, kombinacija IQ i datuma rođenja.
U jednom trenutku, kako sam bila visoko na tribinama, ugledala sam skupinu policajaca kako stoje na vrhu, nalakćeni. Ne znam, možda im je cijeli taj stupanj pripravnosti bio samo izlika da besplatno upadnu na Bajagu. Možda inače čuvaju red na cajkama pa im je ova gomila koja pjeva ljubavne pjesme i pleše, i ne radi probleme, bila zbunjujuća. Možda su cupkali ne mjestu, možda su oni slali ljubavne poruke na displej..ma sve je moguće. Ali ono što me je stvarno čudilo je broj tih policajaca, od početka do kraja, od ulaska na koncert, pregleda torbi, red policajaca koji je tamo cijelo vrijeme stajao na ulazu..prošle godine u Ciboni vidjela sam valjda tri policajca s jednakom dosadom na licu, neš ti Bajage i njegovih pjesama o žmurenju, oblacima, safirima i ruskom vozu. Nije baš da dobiješ potrebu ići u boj.
Kad usporedim ova dva koncerta, prošlogodišnji u Ciboni bio je boji. Energija je bila bolja. Ljudi su bili bolji.

nedjelja

Bilo je hladno i puhalo je i cmoljila je kiša koja nikako nije padala dovoljno da mi opere auto.
Nakon obavljanja tjednog šopinga, pokupila sam tetu i otišla do njene frendice i sat vremena slušala prepucavanja o tome koja su mjesta bila in 1950. u Karlovcu:)
Njih dvije imaju svaka po osamdeset godina, svaka je zapamtila jedan dio, ali žar kojim argumentiraju gdje je plesnjak bio bolji, i koja je češće išla na plesnjake..priceless
Strast je tu, emocije su tu, samo u pol rečenice zapnu jer se više ne sjećaju ni imena plesnjaka ni kina ni osoba..na kraju, to nije obilježje osamdesetih, ja jednako često imam pamćenje zlatne ribice i ostanem otvorenih usta usred diskusije, jer zaboravim neko ime, neki datum, ili onaj superbitni argument koji sam htjela izbaciti.
Nisam znala što peć za kolač za kišno nedjeljno popodne, pa sam se sjetila kolača koji sam jela kod Bišćan Klarić( hvala Mihaela), tako da sam, recimo, radila tart s višnjama.
Tart s višnjama čini se tako da uzmete kalup za tart, premažete ga maslacem, i pokrijete ga višnjama. Za to vrijeme pomiješate jaja, cukar, brašno, vanilin šećer i prašak za pecivo, malo mlijeka, malo vode, malo ulja. Na kraju pospite s dvije šake ljubavi.

Kad smo kod višanja, moram se pohvaliti da sam prošle godine napravila svoju prvu višnjevaču:)
No da se vratim na kolač:
prelijete smjesu preko višanja i stavite peći. Fini tart preporučam upgradeati s poštenom kuglom sladoleda, i bon apetit!

Broj komentara: 7 :

  1. Moj prvi javni nastup, i to na Valentinovo!
    Šaljem ti puno ljubavi zu :-)
    B.K.

    OdgovoriIzbriši
  2. Eto vidiš, moja ti, otkud vreba slava:)

    OdgovoriIzbriši
  3. bok, bloggerice Zuba, jest, jest kava je zbiljam bila super!

    Bome ovaj tart...prvi na listi "to do"!
    Što se Bajage tiče, s više strana sam čula da je bilo nekako blijedo i rutinski odrađeno, navodno je publika bila za i bend je bio za, samo se Momčilo usro i to zanatski odradi. Šteta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Trebala bih staviti kategorije ( tipa how to..) ali sam informatički nedovoljno pismena da znam kako se to nu. Jel znaš ti možda?

    OdgovoriIzbriši
  5. kolac izgleda odlicno, steta za Bajagu i sto se ne cusmo al biti ce novih prilika za oboje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. eh, da, i ja tebi želim sve najbolje za Valentinovo! jel se to tako kaže? :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);