ponedjeljak, 7. veljače 2011.

Prvo ovogodišnje planinarenje/ First hiking ( this year)

Zvijezde su se poklopile i otišla sam planinariti za vikend. Plan je bio Oštrc, Samoborsko gorje, no na kraju sam otišla na Sljeme. Sljeme je popularno izletište Zagrepčana, vrh na Medvednici posut restoranima i domovima, vikendom prepunim ljudima. Ima dosta planinarskih ruta, i odličan je ventil za izbacivanje stresa nakon radnog tjedna.
Mislim da sam ubola najljepši dan ove godine. sunce je neprestano sjalo, ni oblačka na nebu, toplo, bez gradske buke..ma milina.
Toliko je toplo bilo da sam nakon 5 minuta već skidala prsluk, i hodala u majici. Planinarila sam ko kakav pomahnitali fotograf, sve sam htjela uslikati, jer nakon duge, sive zime, sve je bilo vrijedno uslikavanja, i sunce, i nebo, i trava i snijeg. Dakle, nebo je bilo ovako plavo
Penjanje do Grafičara, sunčane na glavi, blata do koljena. U jednom trenutku čulo se samo šljapkanje, poslije sam si slikala gojze i hlače, izgledala sam ko svinjica. tome je pridonio i jedan bigl kojeg sam išla pozdraviti, no on se bacio na mene, sav blatnjav. Kao prava planinarka, nosila sam štapove, koji su zaista od pomoći kad se penjete po kaljuži.
Odlično je planinariti na lijep dan, inače je bilo dosta ljudi, ovo je rijedak trenutak da na ravnoj stazi nije bilo ni čovjeka ni pasa.
Ovo ispod magle je grad Zagreb
Nebo, ovako plavo
Pri kraju je još bilo snijega, i malo je bilo hladnije, a zatim smo došli do cilja. Ručak, kava, štrudla, stol vani, škiljenje u sunce.
Pri povratku, mada se ne vidi najbolje, Medvedgrad. Povratak je bio preko Kraljičinog zdenca, i tamo se zaista i nalazi kraljičin zdenac, pitko vrelo.. Potok se nastavlja cijelim putem čist, bistar.

Odmor na suncu :)

English:
Finally I went hiking for a weekend. The plan was Oštrc, in Samobor mountains, but at the end it was Sljeme. Sljeme is a popular outings spot in Zagreb, with many restaurants , so many people come there on weekends. There are many hiking routes, and it is really a great stress relief after a working week.
It was the best day for hiking, sun was shining, there were no clouds, silence..beatiful.
It was so warm that I took of my jacket 5 minutes after the start. The sky was so blue, I didn't see too many people on this route.