srijeda, 23. veljače 2011.

Hladni London

Kako još uvijek čamim u zimi, i hladno je, i dok završim s poslom mračno je, ja ću ovaj put o putu u London koji se zbio ove jeseni.
Ovo je bio moj prvi posjet Londonu. Odabrali smo najhladniji vikend u zadnjih 20 godina, i živa sam se smrzla, i nosila sam sve što sam imala istovremeno na sebi. Na stranu klima, grad mi se jako svidio. Životan je. Ljudi su susretljivi, grad je prepun života, posvuda su dućani i radnje. Možda sam to primjećivala jer se toliko razlikuje od hrvatske stvarnosti, gdje je većina malih obrta i radnji propala i lokali su zatvoreni, stakla prljava i/ili razbijena.
London je velik grad, prepun ljudi. Prepun. Na izlazak s tubea čeka se kao da idem s koncerta. Koliko mi se svidjelo to mnoštvo, toliko sam i svjesna da bi mi išlo na živce da tamo živim. Kako sam bila u predblagdansko vrijeme, imala sam priliku vidjeti kako se kite neki drugi gradovi. Svidjelo mi se kićenje nevezano za religijsko slavlje, kao i to što za vrijeme dok su ulice osvijetljene ovim visećim čudima, ulična rasvjeta bila je smanjena na minimum. Tako je do izražaja dolazilo uređenje,a same ulice imale su intimno ozračje. Puuno bolje nego kad cijela ulica blješči crvenim šljaštečim srcima ili nečim sličnim, ovisno u kojem gradu se nalazite.
Nekoliko slika.
Big Ben
 stepenice do Temze
svidjela mi se obala rijeke, prepuna je života, u ovim zgradama su državne institucije
Oko, nisam bila na njemu jer me ne privlači . nisam bila ni na Eiffelovom tornju. očito imam neki issue s poznatim turističkim znamenitostima na visini
nevjerovatno, tabla je čitljiva i velika, i svejedno su ljudi s djecom dolazili skoro pa konju pod kopita. moguće je to najbliže što su ta djeca došla blizu neke životinje a da nije tamagoči
londonski parkovi su prekrasni, životinje su pripitomljene, vjeverice su debele i lakome
lokalni pub u hladno veče

                                           Sve u svemu, za obići sve potrebno je barem još jednom otići tamo:)

4 komentara :

  1. Tako je Zubi, potrebno je minimalno jos jednom otici tamo, ako ne i vise puta, a i taj Eiffelov toranj bi ipak trebala pogledati iz blizine :)

    OdgovoriIzbriši
  2. je, imaš praf. iz blizine. pišem pamtim

    OdgovoriIzbriši

}, 10);