srijeda, 30. ožujka 2011.

Proljeće! Napokon!

Ok,
proljeće je došlo, i ostalo (držim fige). Svjesna sam da je već neko vrijeme tu, ali rješavala sam neka egzistencijalna pitanja i nisam stigla ranije cvrkutat o proljeću. Dakle, ovako to izgleda na mom balkonu. Prošlo proljeće tražila sam jasmin za moj balkon na vrhu svijeta. Nažalost, nisam ga nigdje pronašla, no naišla sam na pajasmin. Teta u vrtnom centru mi je objasnila da je to isto kao i jasmin, ali se zove pajasmin (!) i kao, to ljudi kupuju, pa sam ga i ja kupila. Pajasmin je do danas promijenio dvije pategle, pridružila sam mu jednog paleptira i sad se pazeleni na pabalkonu. Inače voli pasunce i ljude pored sebe, kad sjednu pored njega sa šalicom pakave ili kakvom parakijom i smiju se pored njega.

Moje bebe paradajzi rastu, junačine male. Dobro su, vole sunce i ne vole radijaciju.

Proljeće, kava pauza u parku. Sunce se probija kroz podrezane grane jablana, kosovi se deru u grmu pored mene. Vruće mi je u crnoj vesti. Žmirkam dok mi se stvaraju pjege na licu. Sunčane su daleko, na sigurnom, u torbi u uredu:)
I čizme su daleko, cipele su postale prihvatljiva opcija.
Sladoled nakon posla u Vinceku ili Milleniumu. Svi ljudi su na cesti i šeću, a psi love loptice po parkovima. Na mom balkonu, pored mog pajasmina, beba vrabac probija tuđe bubnjiće još uvijek.
Uz nultu kavu prije odlaska na posao, Claritin je postao dio dnevne rutine.

3 komentara :

  1. Sviđa mi se tvoj pajasmin. Meni svi pacvjetovi crkavaju. Mislim da ne znam s njima... Trenutno se papalma bori... Pasretnojoj!

    OdgovoriIzbriši
  2. :)
    možda tvojoj papalmi fali kakav paprijatelj, druga papalma? možda je papalmi jednostavno padosadno samoj?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ima ona pafrendače,ali padomaćica je paneodgovorna. Ako ona preživi... pričat će se :)
    padatćusveodsebe!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);