petak, 11. ožujka 2011.

Sise i prosvjednici
Jučer na putu s posla sam sat vremena provela u razgovoru o sisama, i to sa ženama. Nevjerovatno što se sve može saznati od drugih žena na tu temu.
Na putu doma srela sam se s prosvjednicima.

Washington Times
Čitam danas The Washington Times, ima zanimljiv članak http://www.washingtontimes.com/news/2010/sep/30/a-modern-mafia-state/?page=1  o Hrvatskoj.
Samo jedan citat:"Many states have a mafia. In Croatia, however, the mafia has a state. Until this is recognized and genuinely resolved, the relentless slide toward an economic abyss will continue. No amount of spin or EU subsidies can change this.."
Razmišljam kako će Japan preživjeti potres i tsunami, nadam se da će ljudima biti ok. Kad pogledam ovu moju državu, predmnijevam da je potres i tsunami valjda jedino što mi ovaj tren pada na pamet a da je opasnije za ljude od ovog stanja koje sad imamo. U biti, potres bi bio dovoljan. Kakav tsunami, nemamo mi građevine ni za potres.

Čizme u ormaru
Danas je petak, krasan  sunčan dan. Prvi dan da sam na posao došla bez čizama ove godine

Još malo pa ću i bez popluna izlaziti. A ako zaista bude toplo, u čarapama rjeđim od 90 dena.
Kava u parku

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);