utorak, 22. ožujka 2011.

Soba u petak

Bila sam u petak u Sobi, dva su benda svirala.
Soba je ajmoreći klub na Trešnjevci, malo mjesto s odličnom svirkom, koju rijetko tko prvi put uspije odmah naći. Mada je soba bila (polu)prazna, bendovi su baš dobro svirali. ako volite dobru svirku, a da nisu cajkarija, toplo preporučam.
Ja sam tek nedavno otkrila da moj fotić ima zvuk. To jest, nema ga on, ali na kompu se čuje:) Ne želim ni napisat koliko dugo to nisam shvatila.
Enivejs, ovo je Kristina njeno prezime koje nisam zapamtila band, koji sam uspjela na trenutak snimiti. Po meni, divno žena pjeva i dečki dobro sviraju. Nemam profi aparat, sve je bilo u mraku, gitarist se skrivao iza zvučnika, zato je slika takva kakva je. svejedno...
video

Eh, da, ako netko zna lokaciju Peperminta, bila bih zahvalna..:))


Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);