ponedjeljak, 18. travnja 2011.

Glazbena kutijica

Za 17. rođendan dobila sam muzičku kutijicu od mojih cura. Jako lijep dar, s dvije balerine koje plešu na jednu tužnu, melankoličnu melodiju. Uvijek kad bih ju puštala rastužila bi me , pa sam ju slušala na kapaljku. I tako je kutija stajala na polici godinama, marljivo skupljala prašinu, dok ovaj petak nisam otišla malo doma za vikend i zamijetila ju nakon dugo vremena. I otvorim je i navijem ju, pustim glazbu i stavim balerine da krenu s tužnim plesom, kadli ugledam nešto što nisam očekivala. Ne znam jesu li se balerine promijenile, ili se promijenio moj pogled na njih..ali to više nije aaaa..i aaaa..i joj kako lijepo i krhko i nježno plešu. Ne, ovo su dvije balerine, jedna konzumira zelenu magmu, druga vjerovatno apaurine.
Meni je bilo smiješno gledat ih, jedna usporena, ko da se kroz vodu kreće, a druga sva u muvingu, ter se vrti u krug, pa bokovima, te oko ove usporene, pa se ljulja. Netko ih je dobro upario:) Podsjetile su me na sitne sate na tulumima, kad pola ljudi stoji i malo klima glavom, kao sudjelujući u plesu, a uvijek ima onih par koji su se taman razbudili i skupili snage za novi val plesa, pa skakuću po cijeloj sobi.
video

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);