ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Kravat pukovnija

Danas samo kratak osvrt na, po meni, odličnu turističku promociju, možda nedovoljno eksponiranu. Ovo je  smjena straže Počasne satnije Kravat pukovnije. Riječ je o pukovniji hrvatske lake konjice iz XVII. stoljeća koja je, osim iznimnog junaštva vojnika, bila prepoznatljiva i po odori, odnosno slikovitim rupcima što su ih vojnici nosili oko vrata i po kojima je kravata dobila naziv. Taj rubac zavezan u čvor brzo se nametnuo i kao modni detalj i već je tada bio poznat po etničkom imenu Hrvata, koje su u Njemačkoj zvali Krobatten, u Francuskoj Cravates. Ovo podatke preuzela sam http://www.zagreb-touristinfo.hr, ali sam osobno naletila na njih ove jeseni. Bilo je zabavno gledati ih, pogotovo jer nisam znala da se kreću u dvije grupacije, pa me druga grupacija vojnika skoro zgazila, jer se kreću po točno određenom pravcu, pa sam ih tek skužila kada se njihova sjena nadvila nad mene. Ozbiljni su, veliki i jaki, i privukli su masu turista. Preporučam pogledati ako ste vikendom na Dolcu ili u blizini.

2 komentara :

  1. Zubo priznam ti vojnike umjesto policajaca :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) fakat.
    ovo zaista nije bila reakcija na tvoj post, poklopilo se!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);