srijeda, 6. travnja 2011.

Kupa i magnolije

Prošli tjedan bilo je krasno vrijeme i, za promjenu, otišla sam na kavu na Kupu, na kojoj nisam bila miljon godina. Zadnji put bila sam s valjda 15 godina, na nekom dočeku neke nove godine, ali to je bilo davno i nisam tad pila kavu. Dakle, ovo je Kupa, mirna rijeka premalo eksponirana, mjesto gdje veslači vježbaju znanje i lijepo ih je gledati. Ovo je miran dio, čuju se samo kosovi koji se deru, trava i rijeka mirišu, ma milina.. Šetalište je malko obnovljeno.
Ja, kao vrsna poznavateljica botanike, prvo sam zaključila da su posadili nove magnolije, no ispalo je da nisu. Ne, drvored se ne sastoji od 5 kestena i dvije nove magnolije, nego su to mladi kesteni. U moju obranu, zaista im pupoljci liče magnolijinim.
Bio je dovoljno topao dan za moje čipkaste čarape, koje su divne i krasne. Ljudi iz nekog razloga, kad ih nosim, misle da imam problema s venama:)
Valjda treba pobliže pogledati.

Broj komentara: 5 :

  1. jelda? :)
    i dosta su izdržljive, zapela sam s njima za neku šipku i za betonski negladak rub, i niš!
    s čarapama od 100 dena zapnem za nokat i bude neš:)

    OdgovoriIzbriši
  2. lovely ZU u lovely haljinici i prelovely najlonkicama!



    u magnolijama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jao, hvala. to je bio jedan(jedini) neradni dan između starog i ovog novog posla, pa sam zaključila da ga treba provest u nečem lijepom. srećom bilo je i sunce i svi su nešto bili za druženje, i cijeli petak je prošao super.o promjeni poslova u Hrvatskoj..pa, uskoro:)

    OdgovoriIzbriši
  4. What's up everyone, it's my fігѕt go to see
    at this wеb ρage, and pοst іs іn fаct fruitful deѕigned for me, keep up
    posting these tуpes of articles or reviews.

    Fеel free to suгf to my blog ... sensepil review
    Also see my web page: www.prweb.com/releases/silkn/Sensepilreview/prweb10193901.htm

    OdgovoriIzbriši

}, 10);