utorak, 24. svibnja 2011.

Ambalaža

Prošli tjedan napokon sam otišla u Muzej grada Zagreba. Išla sam pogledati njihov stalni postav i trajalo je dobrih 2 i pol sata. Ima masa stvari koja je meni zanimljiva, ali neću tlačiti druge meni zanimljivim stvarima, osim ovim:))
Postoji soba s ambalažom, od početka 20. stoljeća. Sjećate li se još uvijek neke od priložene ambalaže? Tko je pio Divku? A tko se sjeća Drine? Ja moram priznati da se sjećam Drine u jednom drugačijem pakiranju. Sve ovo me podsjeća na neka prošla vremena
Ako malo bolje pogledate, možete vidjeti kako je Neva prodavala Chanel parfeme :)
(Kako sam počela pisati ovaj post, cijelo vrijeme mi se vrti po glavi tbfov Šareni artikal)
A da ne ispadne da je ambalaža samo ambalaža, ovo je primjer za one koji ne znaju kako se uspjeh nagrađuje. I mi Oscara imamo.
Za ovaj crtić: Surogat

I za kraj, samo jedna slika kako se ambalaža promijenila od 1930-tih do danas. Ovo su ženski i muški kupaći kostim sa pripadajućim šeširima i suncobranima za nju i njega.

Uživajte u ovom sunčanom danu, bez obzira na ambalažu koja vas okružuje.

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);