srijeda, 4. svibnja 2011.

Od jučer do danas

Sladoled u Milleniumu. Jest da košta više nego što treba, ali gušt je nakon radnog dana pojest sladoled u slatkom kornetu preliven čokoladom.

Shvatila sam da nikad nisam bila u Pravoslavnoj crkvi na Cvjetnom. Motam se po tom trgu već godinama, sjedim po onom zidiću, pijem kave po terasama, a nikad nisam ušla u nju.Pa sam to promijenila.
Sviđa mi se unutrašnjost, mada sam turistički ušla na kratko.

Danas sam išla trčati na nasip. Nasip usred tjedna, usred dana je divno mjesto. Čim siđeš s mosta nema buke, nema gužve. Bilo je prohladno, oblačno, duga trava savijala se po vjetru. vrane su letile, kosovi su se derali. Baš mi je pasalo.
Kad sam se vraćala, preko puta mi se pregegao fazan. Nije preletio, nego je polako otišao u smjeru Bundeka. Ipak, ne toliko polako da ga stignem uslikati:)

2 komentara :

}, 10);