ponedjeljak, 23. svibnja 2011.

Oštrc, Samoborsko gorje

Odakle da počnem?
Počet ću s tim da sam u subotu ostala doma bez kave, i tako mi se nije dalo ulaziti u dućan pun ljudi, pogotovo po onakvoj sparini, da sam bila toliko komotna pa sam umjeto toga otišla po kofitugo i popila si to. Kava za van je ispala odlična, pa sam odlučila da ću tako napraviti i prije nedjeljnog planinarenja na Oštrc. U subotu je u Zagrebu bilo pljuskova i grmljavine i svega, i nisam prvo ni bila sigurna da će biti planinarenja, no ispalo je da ono što pljušti u centru Zagreba ne pljušti nužno na Oštrcu, da nema blata niti je imalo svježije.
Nedjelja ujutro je započela tako da sam  otišla u auto po štapove, i ugledala tragove nečijeg mudrog parkiranaj pored. Netko mi je uspio udarit auto u guzu i onda povrh svega, odvaliti prednji bočni žmigavac, to jest, poluodvaliti, jer sam ga našla kako tužno visi. Htjela bih reći kako ja zaista nemam nekakav suv ili nešto slično za što se zapinje dok se vozi po cesti, to je mali autić koji parkiran uglavnom na mjesta na koji drugi auti ni ne mogu, i nekako uvijek gledam da veći auti mogu sparkat se na manje komplicirane lokacije. džabe.
Zatim sam otišla po svoju kavu za van, pokušavajući ne misliti na žmigavac, i poljubila vrata jer trgovina radi tek od deset! Od deset! Kad smo se okupili i krenuli za Samobor, srećom smo stali putem u neku birtiju koja kuva kave za van, pa sam postala normalno biće sposobno za socijalizaciju.
Oštrc. Ako vam itko, ikad kaže da je lagano, nije. Početak je tako grd, ja sam dušu ispustila, i u sebi sam kukala ko ramažena klinka, čak sam jedan dio puta razmišljala da je najbolje leći i čekati ih da me pokupe pri povratku, jer ovako dalje nije išlo. A ja, kao, imam kondiciju. Početak je bio strm, bez hlada, po nekoj asfaltnoj cesti. Dijete koje nam je pokazalo smjer govorilo je ajmoreći zagorski, a ja ne govorim zagorski i niš ga nisam razmela.
Dobra stvar je, ako preživite početak, ostalo se da.
Pogled je krasan, zrak je čist, priroda je tako divna stvar. Sve miriše, putem sam vidjela šumske jagode i nisam ih pojela! :)
Zaista, preporučam za punjenje energijom. Ja kad odem u prirodu valjda automatski se kesim od sreće, ko da sam prikopčana na neku bateriju. Šume i planine su prepune energije. I što je također dobro, ja na planinarenjima ne srećem nadrkane ljude. Valjda ovi koji idu planinariti prvo to vole i slično djeluje na njih ko i na mene, a drugo, nadrkanima se vjerovatno ne da toliko trošiti vrijeme i energiju na nekakvo penjanje.
Ručali smo gore, ja sam uzela grabljicu sa sirom i koprivom( iz nekog razloga tvrde da ovo nikako nije štrudla, ok, ali je jako fina grabljica) i juhu s noklicama. Kad se kaže juha s noklicama, ja sam mislila s više od dvije noklice, a vidite kako to izgleda u planinarskom domu:
Dobijete dvije nokle, veće od žlice u tanjuru. Od cijele žlice.
Rakiju je ponio Marko.
Još malo prirode. Ovo je jedina slika di sam ispala normalno, nisam crvena ko da sam radila u polju cijeli dan i ne lovim zrak.
Vratila sam se umorna ali odlične volje. Još smo putem stali u Samoboru na kremšnite, i to isto preporučam.

Eh, da, na kraju dana, kupih kavu, dođem doma, skuham kavu, nalijem mlijeko i shvatim da se pokvarilo.

Broj komentara: 8 :

1. Bravo Zubna, pravi putopis ovo bijase!

Uz sve te rozice bi mogla i "hevbavij" da napravis :))

2. ma bilo je toliko lijepog cvijeća na livadama da sam morala slikati:))

3. Zaboravila si sir! ;)

4. Zaboravila sam sir! U Samoboru sam kupila kozji sir s vlascem! Hvala Anonimno !:)

5. Da hevbavij,.... Podsjetila me Meli na Ribicu. Baš sam ponosna na tvoje forsiranje brd, ja ovih dana forsiram i drugi kat kad se penjem, a kad pomislim na selidbu i savladavanje petog... no lift attached!

6. joj, Ribica..sad sam se sjetila kako je govorio da treba češće šetat po grobljima i upijat fosfor:)

7. Тherе's certainly a great deal to know about this subject. I love all of the points you made.

my site More Help

8. I abѕolutely love your blog and find almοst
    all of your pоst's to be just what I'm lοokіng for.
    can you offeг guеst ωriters to write contеnt available for you?
    I woulԁn't mind composing a post or elaborating on a number of the subjects you write related to here. Again, awesome blog!

My web blog http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php