srijeda, 18. svibnja 2011.

Slučajni susreti

Dakle,
idem ja jučer nakon posla ulicom, šećem se, gledam grad, gleda grad mene, ništa nije dalo naslutiti daljni razvoj događaja.
U idućem trenutku zapazim novi second hand i odlučim ga pogledati. fora neki dućan, ima stari bicikl na vrh stropa. Ja sam naravno ušla samo razgledati.
Kadli, sa zida pored mene začuh kako me zovu neke prekrasne bijele sandale. Prvo sam mislila da su izložbeni primjerak, poput tog bicikla na vrhu sobe, no teta vlasnica me razuvjerila.
Zašto volim second handove? Po meni, u njima se prodaje roba po realnim cijenama, a i sviđa mi se više ponuda tamo nego po "običnim" dućanima.
 S obzirom da se još uvijek držim na lancu i ne bidam po internetu, kopanje po ovakvim dućanima meni je dozvoljen grijeh. Pogotovo kad naiđem na nove sandale, nenošene.

Shvatila sam nedavno da moram naučiti kako se kupuju ravne cipele.

Broj komentara: 5 :

  1. da, još kad je ovako slučajno:)

    OdgovoriIzbriši
  2. jel to mene moje oči varaju ili je to logo Replay-a?? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. nemoj me niš pitati.ja sam skužila kad mi je prodavačica rekla

    OdgovoriIzbriši
  4. Oprosti Zuzika, men se ne sviđa pedikir. Molim dođi sa manikir/pedikir cojkom kod mene uskoro pa da si ulipšamo pačkiće. Ha? Ha? Nalakiramo i Kaćušu???

    OdgovoriIzbriši

}, 10);