ponedjeljak, 20. lipnja 2011.

Kuvarica: Banana bread

Ovo je odličan kolač koji se spremi za deset minuta, ne morate se s njim zajebavati predugo po ovim vrućinama, a ispada superfin.
Za ovaj kolač potrebne su 4 zrele banane ( znači zrele, ne zelene, ne žute, nego one, meke i gnjecave, meni fiine, tamne), 3/4 šalice šećera, šalicu i pol bilo kakvog brašna koje imate doma, malo soli, malo sode bikarbone, vanilinšećer, jedno jaje, maslac.
Prvo pomiješajte otopljeni maslac i banane
Zatim dodajte sve ostalo
i stavite peći u namašćen kalup, bilo kojeg oblika. Vani je vruće i sparno- ne trošite mozak na takve bedastoće. Kolač će se pojest, kako god da ima oblik
ono što recept nije rekao, a ja sam dodala, bila je čokolada za kuhanje koju sam rastopila i prelila povrh, da malo ljepše kolač izgleda. meni je dobra kombinacija banana i čokse. i to je to!


Inače, dok ste na godišnjem na najsparniji tjedan, i spremate ovaj kolač, preporučam konzumaciju domaćeg vina. Kolač se skoro sam od sebe složi.

English:
This is a great cake. It takes about 10 mins, you don't have to spend too much time in the kitchen in summer(here is soo hot).
For this cake you will need: 4 ripe bananas, 3/4 cup of sugar, cup and1/2 of flour, some salt, vanilla sugar, one egg, butter. first mix bananas and melted butter. Then add everything else. Mix, let it bake in the owen for ca.25 mins, and that's it!
If you like, add some melted chocolate on the top.
Bon apetit!

1 komentar :

}, 10);