nedjelja, 26. lipnja 2011.

Columbo

Samo mali hommage meni dragom glumcu.
Peter Falk umro je ovaj tjedan. Znam da je bio poznat i po drugim ulogama, ali ja ga znam po ulozi inspektora Columba. Dugo mi je išao na živce svojim pristupom, ajme meni koliko dugo je znao zapetljavati neki dijalog. A onda, par godina kasnije, shvatila sam da volim gledati tu seriju, kad god bi se opet reprizirala, a reprizira se svako toliko. U poplavi krimi serija, sa svim tim junacima detektivima, pasao mi je njegov pristup, laganini, možda ljudskiji pristup životu, bez nekih umijeća poput prepoznavanja ubojice po lomu kostiju, traga kemijske po kojem zaključi da ubojica ne voli žene ili supermoći da čita misli. Sviđao mi se jer je glumio u seriji bez čudnih kadrova, posebnih osvjetljenja, zrnate slike. Došao bi, našao ubojicu, i otišao. Simple as that. Do danas nisam ni znala da mu je jedno oko bilo stakleno, operirao ga je s tri godine zbog raka mrežnice, i cijeli život je nosio stakleno oko. Ja sam mislila da čovjek jednostavno krivo gleda:)

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);