nedjelja, 19. lipnja 2011.

Kuvarica: Spremanje zimnice

Blaženi godišnji.
Koji sam odabrala u tjednu monsuna. Nebitno.
Ova je druga godina kako radim višnjevaču. Nekako mi bolje leži od izrade pekmeza i turšije:)
Kako se radi višnjevača? Ovako: na kilu opranih višanja ide ca. 30- 35 dkg šećera, koje smjestite u čistu praznu teglu. Stavite teglu na osunčano, toplo mjesto( moj balkon, primjerice), i svako toliko ju promiješajte( okrenite naopako). Nakon nekog vremena, ja im dam mjesec i pol da zavrije, ulijte rakiju. Na kilu višanja ide litra rakije, ja koristim domaću šljivovicu.
Ovako je izgledala priprema neki dan.
 A ovako je izgledala prošlogodišnja zimnica, na kraju. Čak sam joj i label napravila. Kako je krenulo, bolju karijeru mogu stvoriti od proizvodnje rakije nego od fakultetske diplome.
 Spremanje zimnice zaista zna biti zabavno.
Najfinije su višnje koje cijelo vrijeme leže na dnu i upijaju alkohol.
Nego, tko je za rakiju?

1 komentar :

  1. I haνе bеen suгfіng online more than 4 hours todаy, yet Ι never found
    аny intеreѕting artіcle
    liκe yours. It is ргetty worth enough for me.
    Ρerѕonally, іf all web οwners anԁ blοggеrѕ mаde gοοd сontent
    аs you did, the web will be a lot moгe useful than ever bеfoге.


    mу page ... Recommended Web-site
    my web page: 5dnu.com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);