četvrtak, 21. srpnja 2011.

Darovi/ Gifts

Moja sestra došla je u posjet. Ona inače živi na obali, i trebalo mi je neko vrijeme da ju naučim što želim da mi donese kad dolazi kući. Što tražiti od nekog tko živi u Dalmaciji?
Vino. Ulje. Smokve. Rakiju. Zvuči pomalo antički. Kao da nosi darove u amforama;)
I tako moja sestra dolazi s bocama punim dragocjene tekućine, da malo razveseli sestru.
I tako ja imam domaće crno vino, domaće maslinovo ulje, prave domaće suhe smokve.
Blago mi se.
Ovo su suhe smokve, nanizane na konac. Samo ih strgnete s konca i stavite u usta. A mirišu, a fine...milina


English
My sister came to a visit. She lives on the dalmatian coast, and it took me some time to explain to her what to bring with. What to ask from a person living in Dalmatia?
Red wine. Home made olive oil. Rakija. Figs. Sounds kind of antique;)
So, my sister, when coming home, brings precious liquids, to make me happy.
This way, I got home made olive oil, wine, rakija, and dried figs from the coast.
I'm so lucky:)
This picture shows dried figs on a rope. All you need is to take a fig from the rope and put it in your mouth and enjoy.. mmm...

1 komentar :

}, 10);