srijeda, 20. srpnja 2011.

Kad će kiša?

Kiša ovdje nije padala duže od 6 tjedana.  Za ovako vruće i teške dane najbolji izbor je bio park, jer je tamo ipak svježije. Lišće u parkovima  već je počelo opadati, jedva čekam kišu, skupa s cijelom prirodom. Hlad i lepeza, odličan izbor.

English
Last rain here was 6 weeks ago. The option for such hot days is a park, where the air is fresher.
The park and a fan, a perfect combination.

Broj komentara: 10 :

  1. samo ti prizivaj vraga, necu kisu sunce zedjam :)
    ovdje jesen prava jedva cekam tropske vrucine Balkana, ako ti je do kise dodji u goste :)

    OdgovoriIzbriši
  2. to sam ja anonimna Meljitica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ovdje više nisu baš tropske vrućine, više saharski pristup imamo..

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaa, vidim da su svi rekviziti u upotrebi, pucamo iz svih oružja! :))) A haljinicaaaaa...di si nju ubola?

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si lijepa u ovoj haljini... ! Često svraćam ovamo. Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. dakle, haljina..kad sam bila kod anonimne Meljitice u Parizu, naišle smo na jedan dućan koji se upravo zatvarao i imao je rasprodaju. Ona me nagovorila da ju probam. U premaloj garderobi, koja je imala ogledalo veličine dlana u visini lica:)
    ja sam obukla haljinu, ona je rekla da je dobra, pa sam ju kupila:) hvala Meli

    OdgovoriIzbriši
  7. moljim zuba moljim i drugi put, samo se mani kise :))// Meljitica

    OdgovoriIzbriši
  8. an. hvala i dobrodošla!:)
    Melji..na ovu kombinaciju složit ću i kišobran, niš ti ne brini

    OdgovoriIzbriši
  9. Kiša i gromovlje jučer na Iliju u Dalmaciji.
    Molim, propustila sam post o tikvicama... idem nadoknadit.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);