srijeda, 27. srpnja 2011.

Lučki giros

Ja obično vikendom obavljam shopping za idući tjedan. Prošli vikend bio je hladan i kišan, noga me bolila, ali iznad svega ostalog, bila sam dovoljno lijena i nije mi se dalo, pa nisam ništa od hrane kupila. Nekako sam si mislila možda se fridž sam od sebe napuni, jer će mu dosadit tako stajat bez veze, no nije.
Jučer, nakon povratka s posla, zavirila sam u njega. Bio je prostran, blješteć, hladan, i nadasve prazan.
A ja gladna. Nisam imala živaca kombinirat preostale namirnice iz hladnjaka( jaja, tikvice, jogurt), mada bi se dalo, nego sam lijepo otišla s Kornijem na giros.
Najbolji giros na ovim prostorima radi se u Lučkom. Ja sam svjesna da se najčešće može vidjeti kako se giros piše gyros, ali zaista mislim da sam ja u pravu s girosom, po naški.
U Lučkom, u restoranu Paprika, sve rade kako treba: piletina je svježa i fino pečena, nije masna, umaka ima dovoljno (preporučam srednji= slabi+jaki, pa ga dobijete više), i salata je svježa. Mada juče nije bilo salate kao inače, sve drugo bilo je super. Na kraju čak dobijete i doggy bag (nikad ne uspijem baš sve pojesti). Imaju sjenicu gdje možete u miru i u zelenilu pojesti giros i pomfrit.
Nije baš najzdravija večera, ali je zasitna i ukusna. S vremena na vrijeme, odličan izbor. I uvijek dođe neko mače, najmršavije i izgladnjelo, koje sjedne pored stola i najtužnijim plačom pokušava doć do hrane. Uvijek je neko drugo mače, ne znam što se desi s onim od prošlog puta..

1 komentar :

  1. "Uvijek je neko drugo mače, ne znam što se desi s onim od prošlog puta.."

    Al kažeš svježa piletina?

    Pokazala si nam di šetat, di jest slatko, di slano... Sad nam pokaži di se ić u škuribandu ljubit. To fali.

    (hvala ti na bložu)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);