ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

Sa okusom mora, sa okusom soli../A taste of the sea, a taste of the salt..

Tako pjeva Arsen Dedić, a ovo je nastavak mog Mikroljetovanja.
Dakle, kad imate priliku samo malo uronit u more i samo na kratko disati zrak koji nije pun sparine i smoga, onda uživate svaki trenutak. Bilo je jako vruće, ali prednost bivanja negdje s druge strane planina na jadranskoj obali je ta što se prvo ne znojite( tako jako), koža i kosa su slani, i nije sparno, i sunce vam ne pretvara mozak u žvaku (potpuno, kao u Zagrebu). Da, i ne radite za vikend;) (ovo sam trebala prvo staviti na listi bitnosti).
S obzirom da mi je tako pao grah da me čitaju ljudi iz nekih drugih, nehrvatskih područja, daleko od mora( i hvala vam svima na tome), ako volite Jadran, ova dva filmića su za one koji bi rado uživo slušali ovakve zvukove na odmoru.


video



video
Na povratku kući stali smo kod Skradina. Skradin je mjesto na putu prema Zagrebu (ako idete s juga), blizu NP Krka. Postoji odmorište gdje možete stati i vidjeti kako izgleda rijeka Krka s puno jedrilica u sezoni, malo odmoriti oči na čistoj zelenoj vodi prije nastavka puta. Nekako za sto stvari uvijek kažem da ću stati i pogledati, ali su usput do mora ili neke druge destinacije, i uvijek se žurimo ili kasnimo ili moram nazad na posao i nikad se nema vremena. A ova naša država ima tako puno za pokazati. Nije turizam samo more, i nije lijepa samo obala. Tako mi je trebalo puno puno godina da ciljano sjednem u auto i odem do Rastoka, koje su me na kraju oduševile. Ali zato sam godinama prije jurila pored njih jer mi se žurilo doć na more ili je bila kolona ili je bilo nešto treće.
Uglavnom, ako imate volje i želje, preporučam da ponekad stanete uz staru cestu, ili skrenete s Dalmatine i pogledate šta taj dio nudi, zaista ima svačega. Ovo je iza mene je Skradin.


English:
This is the second episode of my Microholidays.
When you have a possibility to dive into the sea and breathe beautiful air just for a while, you should enjoy it as much as you can. It was really hot, but when you're on the other side of the mountain, somewhere on the adriatic coast, you don't sweat (that much), your hair and skin are salty, and your brain is actually working.
Somehow, it happend that people from non-croatian teritories have been reading my blog (and thank you so much for that). So, if you like the Adriatic sea, these two movies are for those who enjoy listening to such sounds ( of the sea and the crickets) on vacation.

On our way home we stopped nearby Skradin. Skradin is a place on a road to Zagreb (in case you are driving from the south), near to national park Krka.
If you stop there, you can take a short walk, see how the river Krka looks like before flowing into the sea, you can see numerous sailboats and beautiful green water under the bridge.

Somehow I rarely stop on my vay to some destination. There is not enough time, or I'm late or something else, but I miss so many great places that deserve to be seen. the same thing happend with Rastoke, beautiful place near Plitvice lakes. I really, really recommend visiting Rastoke.

Skradin is behind me.


Broj komentara: 5 :

  1. ajme, ajme,da je meni Jadran plavi...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. jedino mi ovako da komentirat. da to sam ja -Meljitica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Melji, ovako, napišeš post, i onda odes na ime/ URL, vidiš?

    ( ovo ću obrisat, fkors)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jab da bložanje ima više putpoisa. Zanimaju me zvukovi Tunisa, Kolumbije i Jordana. Go!

    OdgovoriIzbriši
  5. putpois?
    idem zguglat da vidim jel znam što je to

    OdgovoriIzbriši

}, 10);