ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

Vikend

Uspjela sam nešto napraviti s nogom, i boli me stopalo već skoro tjedan dana. Toliko jako, da šepam. Vezano uz šepanje, svi planovi za vikend i pješačenje su privremeno pauzirani. Stoga je šetnja( jako, jako spora) bila po trgu i malo okolo.  Htjela bih ovaj put pohvaliti TZ Zagreba jer su se potrudili ove godine. U Zagrebu se vikendom događanja samo izmijenjuju. Sad je bila smotra folklora, i prolazila sam taman kad su ajmoreći Španjolci plesali ajmoreći tango, ili nešto slično, i bilo je divno. Na Zrinjevcu su kostimirane tete i stričeki zabavljali turiste također.
Splavnica i tržnica bile su pune
Malo iznad, u Skalinskoj, otkrila sam s Andrejom The Cookie Factory. Divno divno mjesto s prefinim kolačima i odličnom uslugom. Moram primijetiti da je bio pun stranih turista. Imaju krasne kukije, prhke i svježe, finu kavu i dobar ugođaj! Super je sjelo na oblačnu i prohladnu subotu.
Za kraj, u nedjelju, uz doručak/ručak palo je i malo maženja. Ovo je slikano kad sam se pokušala ustati i otići. Treba maknuti 6 kila teškog mačka koji prede :)

English
I've managed to hurt my foot, and I've been hobbling for almost the whole week now. Since my foot hurts, I had to change my plans for the weekend, and choose a slow, short  walk in the centre for the change.
This summer there is always something going on in the centre of Zagreb, and it is a good thing. Finally the tourists can see something.
Few minutes from the  centre I have found a great place for coffee and cookies. It is The Cookie Factory, in Skalinska, and I recommend it. Great coffee, good cookies, great service. It was a good way to spend cold and rainy Saturday morning.
Last 4 pictures show me trying to get up, with a 6 kilos heavy cat in my lap. He decided to stay in my lap for 10 minutes longer, so I had to cooperate:)

1 komentar :

}, 10);