petak, 29. srpnja 2011.

Volite li dokoljenke?/ Do you like socks?

Ne znam kako je kod vas, ali meni su dokoljenke super stvar. Preko zime ih jedine i nosim, čarape mi uvijek nekako "klize" ili barem umišljam da klize, te su dokoljnke idealno rješenje za zimu. Preko ljeta, kad je ovako hladnjikavo, dobra su stvar jer noge nisu gole a nije u njima prevruće kao u "pravim" najlonkama.
Dugo vremena sam htjela nositi dokoljenke na suknje, i nekako mi je bio bed jer nisam oko sebe viđala druge da to rade, pa mi je malo izgledalo infantilno, uvijek nekakvi razlozi. Pa sam prije par godina sve te razloge prerasla i počela ih nositi.
Uglavnom, kao što slike pokazuju, ovako ih nosim u zadnje vrijeme.

English
I don't know about you, but I love socks. In the winter, these are the only kind I wear. In the summer, when it is so cold as it is this week, it is ideal to wear with skirts. Skin is not naked and it is not to warm .
For a long time I wanted to wear such combo, but I never saw other women wearing it, and I was little bit confused wheater it was appropriate or even  infantile. Then, few years ago, I decided to ignore all this and just enjoy wearing what I like.

1 komentar :

}, 10);