utorak, 23. kolovoza 2011.

Art deco

Kako sam danas morala izaći, tražila sam prostorije s klimom.
Tako sam između ostalog ušla u Muzej za umjetnost i obrt, i pogledala izložbu za koju sam mislila da će mi pobjeć.
Art deco u Hrvatskoj. Prvo bih htjela pohvaliti muzej jer je dobrom izložbom privukao puno ljudi, danas, na ovoj vrućini, muzej je bio čist popunjen, pretežno strancima. Također, veliki plus je audio vodič koji sam primijetila da ljudi nose od eksponata do eksponata, mada je svaka stavka napisana i hrvatskom i na engleskom (što neki muzeji u jednom Parizu nemaju, na primjer). Izložba je trajala nekih sat i pol, ima krasnih exponata, red ženske garderobe, red arhitekture i unutarnjeg dizajna.
Slikala sam svašta, ovo je presjek nekog drugog, malo veselijeg razdoblja. Podijelit ću post u dva dijela, prvi je garderoba. Meni su ove haljine jako ženstvene, vrijeme kad je seksipilnost možda imala drugačiju definiciju.
                         Fotografija sa gledališta sportskih utrka, 1930.-te..
 Josephine Baker, pri dolasku u Zagreb
 Josephine Baker, at the time when she visited Zagreb
 Štefica Vidačić, Miss Europe
                                          toaletni stolić/ toalet table
                    plesna kartica! zamislite da popunjavate plesnu karticu:)
                     dance card! imagine you have to fill in your dance card:)



Since I had to go out today, I went to museum and visited Art Deco exposition.
I'm satisfied with the exhibition, and I took so many pictures my post will be divided in 2.
This firts one shows mostly dresses of that time ( 1920. -1939.). Art deco shows a happier time, time between two wars, when women started to dress more casual. I like these dresses, they come from the time when sexappeal had some different standards.

1 komentar :

  1. Toaletni stolić je mrak :) Ja bi to vjerojatno malo samo preuredila, ali dobar je skroz!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);