ponedjeljak, 22. kolovoza 2011.

Kuvarica: Šalša/ Salsa!

U kratko vrijeme rodilo je puno paradajza, a na suncu brzo trunu, pa sam napravila šalšu od njih. Ovo nije jedini recept, ali ja ovako spremam šalšu. Puno luka, malo češnjaka, Puuno rajčica.
Ulje, sol, i malo šećera(šećer je bitan! daje onaj poseban okus). Na ulju zdinstate luk, i dugo ga dinstajte, dok ne omekša. Rajčice izrežite na male komadiće, dodajte češnjak, sol, i malo šećera.
Ja šalšu kuham par sati, na laganoj vatri.



In just a few days I got many tomatoes, so I needed to do something before they rotten. This isn't the only recipe for salsa, but it is mine.
All you need is some olive oil, onion, garlic (if you like it), and tomatoes.
First put onion on warmed oil and let it cook till it is soft. Then add garlic, chopped tomatoes, salt and a little bit of sugar (this is important! sugar gives this special taste). Cook for a couple of hours.
odvajanje sjemenaka za iduću godinu, 1. korak
separating the seeds for next year, 1.step
usitnjene rajčice
chopped tomatoes

Nakon što se kuhalo barem dva sata, ostavite da se hladi(preko noći). Ja sam šalšu spremila u plastične zdjelice i u zamrzivač, za jesen i zimu.
Slobodno dodajte sve druge začine koje volite, ovo moje je bazno, jer mi se želje za začinima mijenjaju:)
 I to je to! Bon apetit svima:)
Javite ako isprobate moj recept, zanima me hoće li vam se svidjeti.

After cooking for at least 2 hours, leave it over night to cool. Later I have put my salsa in the freezer.
Of course you can add spices you like, this is just a base. I like it this way because my needs for spices change during the winter:)
And that's it! Bon apetit!
If you try out my recipe, let me know if you're satisfied with it, I would really like to know.

2 komentara :

  1. Od začina samo sol i šećer?
    Lovor, klinčić, muškatni oraščić?
    Ima li neki razlog za "golu" verziju?

    OdgovoriIzbriši
  2. naravno!
    meni je najbolje ovako,tako imam baznu šalšu, kojoj uvijek mogu poslije dodati sve druge začine(lovor, crvenu papriku, muškatni oraščić nikada, kurkumu- po trenutnoj želji). A sada ne znam što će mi se htjeti usred studenog dok vani bude snijeg i mraz i sivo i sve.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);