nedjelja, 28. kolovoza 2011.

Lov na tekući puder/ Liquid powder hunting

Ne znam kako vi, ali svaki put kad trebam kupiti novi, to je prava misija. Sve one priče o roku trajanja tekućeg pudera i šminke općenito u mom slučaju padaju u vodu, jer nema mrtve šanse da ja maskaru potrošim unutar šest mjeseci, da se svaki dan šminkam ko panda, čak i neradnim danima.
Ista stvar vrijedi i za sve ostalo. Ja se više oslanjam na osjetilo njuha, i kad počne mirisati, onako, drugačije (mene taj posebni miris podjeća na ono staro Karbon ljepilo u ljepenki s mazalom), onda znam da je vrag odnio šalu i s tugom pobacam sve proć.
Tekući puder. Ne šminkam se pretjerano pa se desi da se sve ono što piše na bočici izbriše dok ja dođem do dna iste, te se pri kupnji novog ja opet nađem na početku. Što meni treba/je l to ta boja/ a što je ono pisalo na bočici itd?
Zatim slijedi pohod u prekonekoliko navrata u za to predviđene dućane, gdje se zatrackam sličnim a ipak različitim testerima po podlakticama obje ruke, da bih na kraju tapkala malo i po licu, jer nije ista boja kože na licu i na ruci. U tim trenucima izgledam pomalo nejasno, s raznim tonovima boje po licu.
Nije to lako. Oni koji ne kupuju tekući puder, ni pojma nemaju koliko se to zna zakomplicirati. Ako vas ugledaju prodavačice, problem je još veći. Taman čučim pred tri izbora, kad ulijeće ona i krene nepotrebno pomagati.
Prvo, pokušava me usmjeriti na jako skupe pudere. Sve pet, ali ja imam neko mišljenje o Najskupljim Puderima Na Svijetu, koje mi brani da ih kupujem. Nekak ne vjerujem da su toliko bolji od pudera koji je jeftiniji parsto kuna.
Drugo, predlaže mi stvari koje mi nužno ne laskaju.
Nakon tri tjedna, uspjela sam. Nemam pojma kako će mi stajati, jer još uvijek stoji neotpakiran.
I sad, kad sam ga slikala, znat ću za idući put što piše na njemu :)
Dragi moji čitatelji, jel se vi šminkate? Kako često mijenjate proizvode? I kakva su vam iskustva u kupovini? Pišite ako vam se da, i hvala.

Buying the new liquid powder is like a mission to me. First, I never listen to all these rules about due dates of make up. I could never use all of a mascara in only 6 months, even if I looked like a panda. I usually use the same make up till it changes the smell (like one glue from my childhood), and then, sadly, I throve it to the garbage.
Buying the new one is always difficult because all the information from the last one gets whiped out from the bottle, so I never know what it said: SPF number, the colour name etc.
So, I go to the stores numerous times, trying one powder after another, looking little bit wierd maybe, with different colours on my hands and sometimes on my face.
Then, the salepersons, trying to make me buy the expensive powder (I have an opinion about the most expensive ones, which forbids me to buy it). Or even to make me take the wrong one, for example, terracota coulour. I am pale and  have  freckles, hello?!
So, after 3 weeks, I finally got the new one! I don't know how it looks on me cause it is not opened yet, but I have a picture now so I'll know next time what to buy:)
How long do you use your make up? If you wish, leave some comment about your rituals, and thank you.

3 komentara :

  1. pronasla si najbolji puder, i ja ga koristim a njegove cari sam otkrila tek nedavno (zahvaljujuci jednoj blogerki), iz jednostavnog razloga sto ga nema kupiti kod nas pa ga moram narucivati preko e-bay.Vrijedi svake parice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tixx, ti nisi u RH?U RH ima u nekim dućanima.
    ja sam se odlučila za Revlon jer sam pred par godina dobila njihov tekući korektor/puder, nešto najbolje ikad, pa rekoh: ajmo probat. javim kako radi za par tjedana:)

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam ja sam u BiH i kod nas je bilo jedno vrijeme ali koliko sam cula i vidjela vise nema nigdje, tako da se snalazim

    OdgovoriIzbriši

}, 10);