srijeda, 3. kolovoza 2011.

Mornarski plavo/ Navy blue

Ja volim pruge. Super su mi. Odlična stvar za ljetnu garderobu.
Samo, stvar je u tome što ja, kad nosim nešto prugasto, izgledam ko troll jer me te iste pruge skrate upola.
Tako da nemam puno prugastih stvari. Da je svijet drugačiji, pola mog ormara bio bio prugast (druga polovica bila bi karirana i na cvjetiće, srećom ponekad i kod mene nadvlada zdrav razum).
Ovu haljinu kupila sam jer mi se sviđala, i nemam dojam da sam visoka pol metra u njoj. Na kraju, volim ju pa me i nije previše briga da i budem pol metra visoka.


English
I love stripes. A lot. But, the thing is that I look half a meter tall when I wear stripes.
I don't have many things in my closet with stripes. If this was a perfect world, half of my wardrobe would be in stripes (other one would be checked or in flowers). Lucky for me, my mind works sometimes properly so I don't have closet like this.
I've bought this dress although it has stripes because I liked it a lot, and I don't thing I look too short.
And, actually, I don't care if I do.

2 komentara :

  1. Ove ručice žude za aksesoriem. Ne kužim koji je torbak u igri, nadam se da je nešto vrećast. A šuzice su pp (pun pogodak). Vrlo Vanja Rupena na Sarajevo Film Festivalu.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);