utorak, 23. kolovoza 2011.

Nesanica/ Sleepless

Ovo je četvrta noć za redom da  ne mogu spavati. Zadnja dva jutra zaspala sam u pol 5 ujutro, kad se temperatura spustila za valjda 5 stupnjeva, da bi došla zora i sve se vratilo na staro.
Umorna sam. Pokušala sam čitati. Čitanje ide negdje do pol3. Ne da mi se gledati u tv ni u laptop. Tolika je vrućina da ne znam što bih sa sobom. Preko dana ili odem na rijeku ili nečim zabavljam mozak, ali noći..
Otišla sam posjetiti oca(u kuću bez klime). Vrućina je sjela poput druge kože na mene, sljepila se i ne da mi disati.
Prošlu noć sam otvorila prozore u svim sobama, i vrata, i čekala famozni balkanski propuh, koji inače dođe čim pomisliš da staneš pored nečeg otvorenog u kući. Ništa. Zrak se ne miče. Čak su se i komarci sporije kretali kroz zrak.
Jel vam vruće zadnjih noći? Znate, kad ležite, i sve vas smeta: i jastuk, i kosa, i plahta i madrac. Sve skidate sa sebe, svaki čas vas negdje nešto zasvrbi pa riktate jastuk, pa mičete plahtu..i nikako zaspati.
Onda zaspem u pol 5 i ustanem ujutro, nemam čak ni teka, ne znam kud bih sa sobom.
Na vijestima javljaju da će ovaj tjedan biti paklen. Ma dajte, ovaj tjedan koji dolazi? Meni je vruće, sad, je li 38 ili 39 C vani tak svejedno. Nije i dobro i ne paše mi.
Zaista živim na području ekstremnih temperatura. Za tri mjeseca pisat ću ovdje kako je već ispod nule, i kad će opet sunce.

English
It is the fourth night in the row that I'm sleepless. Last two nights I fell asleep at half past 4 in the morning, when the temperature was lower for 5 degrees, and then dawn came and everything went back to hot.
I'm tired. I tried to read. It is possible to read till ca. half past 2 in the night. I don't want to watch tv or surf the internet. It is so hot I don't know what to do with myself. I went for a couple of days to visit my dad ( in a house without a/c). The heat felt as having another skin on the body and didn't let me breathe.
Last night I opened all the windows and doors in the house, but the air still didn't move. Do you know the feeling, when evem mosquitoes fly slower.
Is it hot where you live? Do you have problem with sleeping? The feeling when everything annoys you, the pillow, the blanket, your hair, everything..and then something starts itching..and you're awake in the middle of the night.
I saw on the news it will be a hell of the week. Really? I actually don't care how hot it is, degrees mean nothing, it is too hot. I don't like that.
Oh, it seems I live where there is always an extreme temperature. Three months from now I'll probably write here how it is below the zero and how I miss the sun:)

1 komentar :

}, 10);