petak, 19. kolovoza 2011.

Priroda daje/ Gifts of nature

Već dugo vremena zanimaju me biljke i njihove mogućnosti u pomaganju ljudima. Ove godine sam napokon naučila prepoznavati neke u prirodi.
Ovo je gospina trava.
Nju volimo jer puno dobra čini ljudima.
Kad njene cvjetiće stavimo u ulje, dobijemo kantarionovo ulje. Odlično za liječenje kože od većine problema koji ju napadaju. Kantarionovo ulje pomaže i protiv dekubitusa, mada je meni plan imati ga samo za mazanje tijekom zime koja dolazi. Koža bude meka i elastična.


Herbs interest me for a long time, and this summer I've learned a few things about them. This is cantarion oil, a great thing for the skin. It heals all the wounds and makes the skin soft and elasthic.
 Slijeva nadesno: eukaliptus koji se pelca (već je do ovog trenutka u zemlji i veselo raste), gospina trava u ulju, drvo lova koje privlači, kao, novce u kuću i bosiljak, na mom kuhinjskom prozoru

Sprema li itko od vas što slično? Kamilicu i lipu za čaj? ili neke druge biljke?


And what about you? Do you have any knowledge about the herbs, do you have some at home, so you can make a tea in the winter?

4 komentara :

  1. Mi smo nedavno pili čaj od kamilice s grunta. Nevjerojatan je bio okus!
    Kantarionovo sam i ja radila. Baš je odlično! Toliko mi je bilo odlično da sam se u to vrijeme redovito sjajila po licu, a i šire :)
    Inače sam radila i čaj od gospine trave, posebno kad bih pošandrcala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. da, čula sam gospina trava smiruje:)
    moram ju sačuvat i za čaj:))

    OdgovoriIzbriši
  3. ja osobno živim malo dalje od zg, imam farmu i sve ove stvarčice svoje. Tj. mamine :)kamilice na izobilje ima na polju, bazge također, lipa, drijenak, vegeta (začin koji raste u listovima) lovor, lavanda... O domaćem voću i povrću da i ne govorim. Lijepo je znati da netko još uvijek cijeni i radi neke domaće pripravke, a da to nisu ljudi koji ne žive isključivo van grada.
    Samo naprijed!!
    A ako trebaš neki savjet za neke likere, slobodno se javi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala puno. da znaš da budem:)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);