subota, 13. kolovoza 2011.

Putovanja: Zagorje I.

Kako je moj godišnji odmor malkoc promijenio oblik, vrijeme i veličinu, tako su se i planovi mijenjali.
Da ne ulazim sad u detalje, odlučila sam posjetit Zagorje jer mi se ne da moj GO podijeljen na paramparčad provoditi uvijek i samo ona moru.
Meni je Zagorje podosta nepoznat teritorij, naime, ja ne govorim zagorski, i teško je znat o čem ti ljudi pričaju. Putovanje ću podijeliti u dva dijela, prvi je o prvom dijelu puta: Trakošćan.
Prvo, cijeli izlet, koji je trajao cijeli dan, prošao je divno. Dan je bio sunčan i taman topao, gužve nije bilo (u našem smjeru, u suprotnom je kolona kretala na dugi vikend), sve sam od prve točno odvozila (imam recesivan gen za orijentaciju), a ljudi su jako, jako, jako ljubazni. Zaista svi. Od konobara, dečka koji naplaćuje parking, čuvara, teta na biciklima..svi. I svi su voljni pomoć.
Odabrala sam Trakošćan jer sam tamo bila jednom kao jako mala i ničeg se ne sjećam. Mogu reći da ima dosta turista, u biti svuda gdje sam danas bila bilo je turista. Ispada da Zagorje zna bavit se turizmom.
Ovaj post će obilovat slikama jer vam želim svašta pokazati, pa molim za razumijevanje jer sam ipak došla sa super izleta i još sam pod dojmom:)
Dakle, ovo je dvorac Trakošćan, izvana i iznutra. Ok, ova prva slika sam ipak ja.

Since my vacation changed the dates and the lenght and everything, I've decided not to go to the coast and visit the region Zagorje, precisely the Trakoscan castle, situated on the hill, near the lake.
The day was great, sun was shining, no one on the road ( xept the traffic jam on the opposite side, lot of people having a long weekend here in Croatia). First few pictures show the inside and the outside of the castle, exept the first on: that is me:)

Dvorac je reprezentabilan primjerak, u sebi nosi ostatke svih razdoblja. Sljedeće slike pokazuju dnevnu i spavaću sobu. Kreveti su mali i niski jer su tadašnji ljudi bili niži, a naučila sam da je tada bio običaj spavati na mnogo jastuka u poluskvrčenom položaju. Dnevni boravak, fotelje ispred kamina..dalo bi se tako.


Bedrooms in the castle show how small the beds were: people back than weren't tall as today, and I was told the usual position for sleep was on number of pillows, like a fetus.


Sobe s ogledalima, kaminima, lusteri..Ovo smo Andreja i ja pred ogledalom.
Many rooms with mirrors..This is Andreja and me in front of one..taking picture in a picture in a picture.
Muškarci se zaista jednako oblače:)  i igračke za ratovanja.
Whole room full of paintings of the soldiers, all dress alike, and some toys for battle games.
Dvorac muzej je jako dojmljiv, prepun zanimljivih eksponata. Za danas dosta, sutra ću nastaviti s dvorcem i pokazati kakvo je jezero pored njega. Jezero je inače krasno i divno i mi smo prehodale cijeli krug oko njega, i vrlo kasno saznale da to traje 4 km i dva sata. Bio je to zaista aktivan izlet.
Kako cijeli dan baš i nismo jele, nakon Trakošćana i jezera i kave na jezeru otišle smo u Veliki Tabor pojesti nešto, no o tome sutra. Laku noć!

Well, this is all for today, tomorow I'll continue with my full report about the castle, the lake( I wasn't aware it takes 2 hours to walk around it when I started it).
Good night.

2 komentara :

  1. hvala, išla sam odmah staviti i drugi dio izleta, samo je moj komentar nestao putem!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);