četvrtak, 11. kolovoza 2011.

Savršeni ljetni ručak/ A perfect summer lunch

Nikakve komplikacije.
Moguće sam se već svima popela na glavu s mojim ručno uzgojenim, s ljubavlju naraslim paradajzima, briga me;)
Domaće rajčice, maslinovo ulje, svjež bosiljak.
I jaja na oko.
Volim život.


English
The simpliest thing ever.
It might be that everyone rolls their eyes when read my posts about home and with love grown tomatoes (again), but I really don't care;)
Home grown tomatoes, some olive oil, basil.
End eggs.
I love life.

Broj komentara: 5 :

  1. mmmm :P i ja sam danas ručala jaja i paradajze! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. drago mi je da ima tako puno paradajzoljubaca;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaa! Paradajz uvijek i u sva<ko vrijeme. Može i dodatak, ali i ne mora :)
    Divno si ga uzgojila!
    Sljedeće godine ću te zagnjaviti jer ga kanim i sama uzgojiti

    OdgovoriIzbriši
  4. fala:)
    naravno, samo se javi;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);