srijeda, 17. kolovoza 2011.

Što obući za posao? What to wear to work ?

Veći dio ljeta je prošao. Ja više ne znam što bih obukla za posao, i lagano vrtim u glavi sve one stvari koje čekaju jesen.
Ove ljetne kombinacije - imam dojam da sam sve već iznosila i skombinirala. Svaki dan si razmišljam što obući na posao.
Danas sam odlučila povest svog slonića na posao.
Kako se oblačite za posao? isplanirate li dan unaprijed što ćete nositi, ili zadnjih 15 minuta prije odlaska još uvijek kopate po ormaru? Ja sam više ova druga opcija, i puno toga mi ovisi o trenutnom raspoloženju. Tako da odabir garderobe večer prije ne dolazi u obzir.
Most of the summer has already passed, and I don't know aynmore what to wear.
I feel like I've worn every piece of my closet, and I combined it all till now.
Every day I wonder what to wear to work.
I've kind of started thinking what to wear in autumn, although it is still hot here.
Today I've decided to take my little elephant (I bought last week) today to work.
How do you decide what to wear? Do you prepare everything the evening before, or do you rather choose 15 minutes before going to work?
The second option works for me, the outfit depends on my mental state, so planning the evening before is not an option.

Broj komentara: 10 :

  1. Ja sam također druga skupina definitivno! Jako si chic ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ne znam kako izgleda um osobe koja točno zna što će sutra obući.
    ja bih zaviririla u takav um, možda nešto naučim:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam ti taj um jer da ne isplaniram dan prije nema šanse da bi uopće otišla na posao. Tvoja Ivka

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala:)
    ok, vi koji planirate(Ivka), zar ne predomisliš ujutro? ne sviđa ti se kako ti to stoji, misliš da bi bolje bilo nešto drugo?

    OdgovoriIzbriši
  5. A ja pak cijelu noć razmišljam što ću sašiti i obući sutradan :)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam kao ti, stojim pred ormarom 15 minuta...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja znam cijeli mjesec unaprijed točno šta ću nositi. I onda u jutro samo pogledam na kalendar koji je datum i za čas sam spreman za posao ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. ti po datumu imaš isplaniranu garderobu?
    uniforma ili jako organiziran um? :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);