utorak, 30. kolovoza 2011.

Što obući za posao?/ What to wear to work?

Manje je vruće nego što je bilo ostatak ljeta, no svejedno je još uvijek vrijeme za vrlo ljetne kombinacije. Shvatila sam da imam u ormaru garderobe koje rijetko/nikada ne nosim, i odlučila iskoristiti sve te stvari na koje sam novce potrošila. Ovaj divni bedž kupila sam u Muzeju za umjetnost i obrt nakon izložbe Art deco.
Ova divna bijela majica/ košulja izgleda divno, ali ima našivene te vrpce, i ja zaista, zaista ne znam kako to svezat kak se spada. Probala sam obmotat se- prekratko; probala sam svezat iza leđa- izgledam ko poklon, na kraju sam si svezala mašnu narpijed. Zašto prodaju takve stvari s nejasnom izvedbom?
Još uvijek nosim ljetnu torbu:)

English
It is not as hot as it was the whole summer, but still I wear very summery outfits to work. I realized I have to much stuff in my closet that I never wear, so I decided to use all that finally.
This badge I've bought in museum last week, after Art deco exhibition .
The shirt, well, I never know how properly to use these bands. I have tried few ways, I either look like a gift with a bow, or look really strange. At the end I decided to make a bow in front.
Why do they make such complicated wardrobe?
My summer bag is still in use:)


Broj komentara: 8 :

  1. I ja obično te trake vežem naprijed! Jako si che-che !;)

    OdgovoriIzbriši
  2. naočale - dio imidža (ili imiđa nisam zihe) ili potreba koja se svaršeno uklopila?

    OdgovoriIzbriši
  3. opet ja anonimna - nepismena. zihe je trebalo biti ziher a svaršeno - savršeno. Ivana. Kak da dobijem svoje ime tu umjesto anonimno? (nisam samo nepismena nego i informatički neznalac...)

    OdgovoriIzbriši
  4. naočale su naredba doktora. Ivana, koja god da je Ivana u pitanju :) ovako:
    kad napišeš post, ispod prostora z akomentar nalazi se "komentiraj kao", tu pronađeš Ime/URL.
    U ime ostaviš ime koje želiš, i klikneš da se objavi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja baš volim odjecu s nejasnom izvedbom :) Slatka si!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);