nedjelja, 28. kolovoza 2011.

Suicidal bunnies

Grah mi je tako pao da su mi dvije prijateljice otišle živjeti u bijeli svijet, i biti u isto vrijeme na istom mjestu s njima postao je, pa, izazov.
Najčešće se uspijemo pogoditi preko ljeta, i tako se dogodilo i ovaj put.
U petak smo se družile kod Mihaele i svaka od nas je dobila bedž od Meli.
Nisam prije čula za njih, ali to su suicidal bunnies :)
Zaguglala sam ih i našla ovo: klikni ovdje
Zeko, koji na razne načine pokušava doć do smrti.Presmiješni su, ako imate takav smisao za humor. Falja Meli

It happened that two of my friends left the country and live now abroad (UK & France). It gets quit difficult to spend the time with them, but we do our best, and most of the time it happens in the summer, when they come on vacation. It happened so this summer too.
On Friday we spent the evening together at Mihaela's, and we all got badges from Meli. I didn't know before anything about suicidal bunnies, but today I've googled it and  here  it is.
Bunnies trying to end their lives in all kinds of ways. Very funny, well, depending on your humour.

                zdesna nalijevo/ from right to left: Meli, Andrea, Mihaela et moi

A ovo je moj bedž: zeko u šapi drži bumerang na koji je privezao bombu kojoj je izvukao ajmoreći otponac

And this is my badge: a bunny holding a boumerang with a bomb attached.

2 komentara :

  1. Hvala:)
    Slavice, samo da znaš, imaš krasan blog na kojem ne mogu ostavljat komentare:(
    svašta me traži da potvrdim, i svejedno mi ne učitavam.ako ovo pročitaš, da znaš...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);