četvrtak, 1. rujna 2011.

Crna rupa/ A black hole

Da, danas je prvi deveti. Po zakonu smijem pisati o jeseni:)
Ne znam kako vi, ali ja počinjem s izvlačenjem jesenje robe na sunce. Premještanje stvari u ormaru, pregledavanje robe..
Pregledavanje čarapa. Ja izgleda imam opsesiju kupovanja čarapa. Govorim o gustim najlonkama.
Guste najlonke su meni ono što je valjda kocka nekom drugom. Slaba sam na njih. Zadnje 2 godine zadnjih snagama samokontrole ne dolazim doma s novima. Mislim da je kombinacija dva faktora presudila: novci i ograničeni prostor u mom ormaru. Naime, ponekad se ponašam kao da moj ormar sakriva crnu rupu negdje ispod vješalica. Jel se ikom drugom to događa?


Yes, today is September 01st. I am finally alowed to write about the fall:)
I have started with pulling out my autumn wardrobe, changing the stuff in my closet, checking if everything is ok...
I have an issue with buying winter socks, I can't get enough of them, and sometimes I pretend I have a black hole in my closet. Last 2 years I managed to control myself, it was a combination of 2 factors: money and space limitation.
Does anybody else have such a situation?
Yes, I have socks bought last winter and still unpacked.

Nemam puno mjesta u stanu, i ormari su prekrcani: živim u području gdje moram imati širok spektar garderobe, jer temperature idu od ekstrema do ekstrema. E sad, maknem ja zimske stvari prek ljeta, koliko ih već mogu maknuti. No i to ide samo djelomično. Uvijek moram imati nešto drugih rukava kad zahladi. Jer, da, usred ljeta ovdje zna biti hladno.
Znači, mogu skloniti kapute, dolčevite i debele najlonke.
A sve ostalo? Ono brdo stvari? Činjenica je da imam puno garderobe, i sigurna sam da nisam jedina takva. Prije nekog vremena počela sam se kočiti u kupovini. Razum pokušava profitirati kad vidi natpise sa sniženjima, ali zaista, u većini slučajeva već tako nešto imam doma. Samo zauzima mjesto, jer na kraju vrtim 15 stvari dok ostale leže na polici. Pa sam počela nositi stvari koje inače ne nosim, a platila sam ih. Zahtijeva malo više organizacije i kombiniranja, ali ide:)
Znači, ovo sve treba dovesti u red.


Obuća. Inače držim stvari u kutijama, tako ih čuvam, čizme su mi na vrh ormara.
Dan kad skidam čizme i počimam ih nositi, kao i dan kad ih napokon prestajem nositi, uvijek mi nekako označavaju početak hladnoće i njen kraj.
Šalovi, smješteni u neke krpene torbe danas izlaze na sunce, i malo provjetravanja. Veseli me to, promjena u ciklusu.
Imate li vi neke slične rituale, zimska/ljetna garderoba, pripreme i slično?


I have to organize everything to be ready for the autumn.
I usually move the winter clothes in the summer, but the thing is that it can get cold in the middle of the summer, so there is not much to be moved away( ackets, scarfs etc.)
I have quit a lot warderobe, so I stopped buying new and started combinating everything I have. Sometimes it takes time, but I'm satisfied.
Shoes are in the boxes, I think it is much easier to keep them in a better condition. Everytime I open the bokes of my boots, it feels like the beginning of the winter. And when I return them back, it feels like the spring is here:)
Pictures above show how much work is waiting for me to reorganize everything.

2 komentara :

  1. Zubo jel ti krpaš najlonke ili ih samo baciš? Naime, ja se borim s tim pitanjem već duže vrijeme, nekako mi je žao baciti najlonke ako imaju malu rupicu (nositi ih ne mogu s rupicom jer, rekla bi moja mama, nikad ne znaš kad ćeš završtiti u bolnici pa te vide s tom rupicom...).

    *Zabrinuta*

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ti krpam, i koncem i prozirnim lakom. to što stalno kupujem nove, n eznači da se lako opraštam od starih :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);