ponedjeljak, 12. rujna 2011.

Jesen/ Autumn

Uopće nisam planirala, ali ovaj vikend sam kupila par stvari za jesen:
divne divne kožne oxfordice. Ono što me iznenadilo jest infomacija da se cipele proizvode u Bosni. Udobne su, kožne, i imaju veće kalupe (ovo je 38, a ja godinama već ne kupujem 38, a sumnjam da mi se stopalo smanjilo).

It wasn't planned, but somehow I bought few things this weekend for autumn: beautiful leather oxford shoes.
 Ni ne sluteći, u C&A sam našla dvije pletene okrugle francuske kape i plus i ove zekotove uši(ne znam kako drugi to zovu)- svaki komad 29 kuna! Spremna za jesen( mada je ovdje još uvijek ljeto).


This was a surprise: I bought 2 caps and bunny ears (don't know English name:) ) very very cheap. Now I'm ready for autumn( it is still summer here).

Broj komentara: 5 :

  1. lovely shoes :)

    Vive les "zekotove usi"!

    spremna si za jesen-zimu, steta sto je jos vrijeme za plazu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala:)
    da, spremna sam za jesen, a vani je 29 C ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je super kako si rekla "Ni ne sluteći..."
    Ko da se loćesti C&A prikrao sa svojom halom lipe robice Zubi iza leđa, tis mirno šetala minding your own business, i BU! EVO! KUPI ME!
    Na prepad. Ni ne sluteći.
    :):):)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);