utorak, 6. rujna 2011.

Jučer, nakon doktora/ Yesterday, on my way from my doctor

Jučer, nakon doktora, krenula sam u ljekarnu u nekako završila u deemu.
Našla sam ovu divnu veliku Niveinu kutiju i još sam pronašla najljepši lak (nije Nivea).
Volim ove velike limene kutije s natpisima, podsjećaju me na djetinjstvo.
Kutija je, naravno, bilo to što me privuklo:) sad sam moram odlučiti hoćel unutra biti nakit ili nešto za šivanje.
English
Yesterday, on my way from the doctor, somehow I ended up buying this beatiful Nivea box with some stuff in ti, and a sparkling pink nail polish  not Nivea).
Of course it was the box that got my attention.
I like these big boxes with names, they remind me of childhood.
I only haven't figured out what will I put in this box: jewelery or sewing stuff .

2 komentara :

  1. Joj, i ja volim kutije. :) A ne treba mi ih vise, zbilja. Nadam se da ce ti biti bolje s ledjima. Ja sam jedan iskusni ledjoboljac od malena i nakon svih tih godina i vjezbi i ovih i onih, shvatila sam da obicno redovito vjezbanje u obliku aerobika, skakutanja, bilocega, najvise pomaze. Cak i pilates pali, samo mi je dosadan.

    OdgovoriIzbriši
  2. malakabanice, ma i ja mislim da ću se morati primiti nekih vježbi, i to disciplinirano.

    inače, imaš divan blog:)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);