srijeda, 7. rujna 2011.

Kosa/ Hair

Ja volim svoju kosu. Ona je jaka i gusta i divna. Ima svoju volju, koja se uglavnom ne poklapa s mojom voljom.
Moja kosa je poput zločestog djeteta koje se lijepo ponaša samo u gostima, na primjer, kod frizera. Tamo je poslušna i radi sve kako treba. Dođemo doma, legnemo, iduće jutro- svinjarija.
Prošlo je vrijeme kad sam si mogla dopustiti hodati svijetom s prirodnom frizurom.
Imati poludugu kosu, nekada je to bio bob, zahtijeva dosta rada nakon svakog pranja, što ja ne prakticiram.
Prvo, preko ljeta nije mi se dalo vrući zrak usmjeravati na glavu, drugo, nosila sam često šešir, i zadnje, meni se to zaista nije dalo.
Ali sada, kad je došla jesen, i prije one puste magle koja će nasjesti na grad, jedno vrijeme ću izgledati pristojno.


English
I love my hair. It is stong and thick and beatiful. It has a will on its own, and mostly it doesn't have anything  in common with my ideas. My hair is like a bad kid, who behaves well only when in guests, such as at my hairdresser's. There it behaves great. We come home, go to bed, next day- its's a mess.
The time when I could walk around with my natural hair is long passed .
My hairdo needs some work after every wash.
In summer I couldn't do all that because I didn't want to, it was too hot for air blowing, most of the time I had hats on my head.
But now fall is here, and till the fog comes in this town, I will look decent.
Za to mi treba/ For that I need

voda, šampon regenerator( 2-3 put tjedno)/ water, shampoo, conditioner (2-3 x a week)
                    fen i velika okrugla četka/ a blowdryer and a hairbrush
                                               zatim pegla/ iron
 

 i kristali koji, kao, nešto rade kosi./ and crystals, that do something good to my hair


Kad operem kosu, posušim, izvučem, počešljam, stavim kristale, iduće jutro moja kosa će splasnuti na normalan volumen i ličit će na normalnu frizuru.
Inače, kosa mi najbolje izgleda na neradne dane, kad čistim kupaonu ili ju nisam prala danima, na primjer na GO. Tad imam predivne uvojke, sve je na svom mjestu, ma divota. Jest da obično dotada već ludim od svrbljenja tjemena, ali nakon tri dana sve sjeda na svoje mjesto.Čitala sam jednom da kosu ne treba prati prečesto, jer se sama čisti, samo smo mi navikli na sjaj i svježinu, pa nemilice skidamo taj sloj koji bi trebao stati na njoj.
Eto, sad je jesen i jedno vrijeme ću se truditi. A kakva je vaša kosa prema vama?

When I wash my hair, dry it, put the crystals, only the next  morning it will look good.
The volume is too big, it takes time to look good.
Btw, I have the best hairdoes when I'm not working, when I clean my bathroom or I'm on vacation. Then it looks gorgeous. Everything looks great, every part of my hair is on the right place. When I don't wash my hair so often (on vacation) it looks really good after few days of non-washing. Once I read the book where it said the hair doesn't need to be washed so often, it is our problem we are used to feeling of freshness.
So, fall is here and I'll be trying to deal with my hair. What about you and your hair?

2 komentara :

  1. Joj, kosa..Ja sam ovo ljeto eksperimentirala s samopranjem tj uopćenepranjem kose ne bi li postigla taj učinak prirodne kose bez šampona..Kad sam ju skoro naučila, morala sam ju oprati. Ne usudim se to ponovit prije slijedećeg ljeta.
    Enivej, kosu operem samo jednom tjedno ili u deset dana aii to samo jednim šamponiranjem pa što ode ode, ali kosa mi je jako dobra i kvalitetna usprskos učestalom farbanju (btw , prestala sam se i farbat pred ljeto ;) )


    Ukratko, preporučujem kosu oprati navečer i tako ju ostaviti do jutra , ne rabiti fen ni peglu ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Well, dala bi ti moju kosu da tako experimentiraš sa njom. :D

    Kod mene ne pale univerzalni savjeti o kosi iz Kozma i Tene.
    Oću reć, svi smo mi velke cure koje znaju kako naše dlake funkcioniraju.
    U mom slučaju, ove po tijelu narastu za tri tjedna od mučkog čupanja, i nema tu lijeka. Maži ljepljivom pastom i čupaj opet.
    Ove na glavi se pretovre u masnu kacigu nakon dva dana. Ne izgledaju lipo, ne mogu se namistit u frizuru, bile kratke bile duge, opiturane ili ne.
    U zadnjih sam par godina prošla uistinu sve faze: dugo do pola leđa, kratko centimetar, blagi pramenovi. full blajh, bez ikakve farbe (uopće ne znam kako su me Rode uspile na to nagovorit) i ponašanje moje kose je bilo isto: "Operi me svako drugi dan i bit ću ti dobra!".

    Oću reć, nema univerzalnog rješenja, recepta za sve glave.

    Trenutno na glavi furam masnu kacigu, porodiljni na otoku sa rijetkim posjetama MM-a- ko bi je pra, da mi je vidit?
    Al, svejedno se nije jako strašno neprepoznatljivo regenerirala. Jok! Toj kosi treba pranje i to često i to je to!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);