četvrtak, 8. rujna 2011.

Koža kao neprijatelj/ Skin as our enemy

U zadnjih godinu dana nailazila sam tu i tamo na slične članke, ali  ovaj zadnji članak  me je ponukao da pišem o koži, našem neprijatelju. Zašto neprijatelju? Jer koža izdajnički pokazuje godine, kažu časopisi i portali.
Naime, ne radi se (ovaj put) o cijeloj koži , nego točnije o koži oko koljena. Da, ono što pokriva vaša koljena i mišiće. Ta koža, koja štiti i čuva vaše tijelo, grije ga i hladi i sprječava ozljede unutarnjih tkiva, zločesta koža, ne izgleda u vašim 40-tim jednako kao na nogama 12godišnje curice. Omlohavi. Nabora se.

I have read  during last year few articles about it, but this one made me decide to write a post about our skin, the enemy. Why enemy? Because our skin shows our age, according to magazines and portals.
It is not about the whole skin (this time), it is about the skin on your knee. Yes, that skin that keeps your body warm and cooles it in the summer, protects your muscles and bones. Bad bad skin, when you turn 40 it doesn't look like you're 12 anymore.


Pretpostavljam da koža, nakon što smršavite na veličinu 34, izgubi potkožnu mast, izgubi elasticitet i izgleda kako izgleda.  Ne možeš imati vitke i mišićave i zategnute noge i ne jest ništa i živjet od dijetalne vode.
Ali, ja na ovim slikama ne vidim neka ružna koljena. Vidim pokušaj modne industrije i kozmetičkih brendova da stvore još jednu marketinšku nišu i prodaju nove proizvode, koji realno, ne trebaju. Nikome.
Čak i na ovim slikama žena koje su medijski nonstop eksponirane, u velikom postotku odgovaraju slici koju mediji kreiraju, i njima se traži mana. Ako se otkrije da one koriste neko sredstvo, zamislite kako će prodaja po cijelom svijetu krenuti, jer većina nas ima koljena.
Ne znam tko je tu luđi, mediji ili kozmetički brandovi. Ponekad ne znam tko pokrene to vrzino kolo, koje je tako teško zaustaviti. Svako toliko jedan dio tijela dođe pod povećalo, progasi ga se ružnim/lošim, i krene se na popravljanje. Na popravljanje ljudskog tijela koje bi defaultu trebalo biti dobro napravljeno.
Nakon što smo obradili temu kose, nosa, ušiju, podizanja kapaka, jagodica, sisa, dupeta, povećanja grudi i smanjivanja trbuha, nakon lomljenja kostiju u Azijki i njihovog korištenja krema za lice koje smanjuje pigment, nakon dezodorana koji posvjetljuje kožu ispod pazuha (isto Azija), nađena je valjda (pret)posljednja točka koja se da maltretirati. Vječni lov za dječjim izgledom se nastavlja.
Tako da, ako pratite trendove, znate što vam je sljedeće činiti.
Ili, ako vam još mrva mozga radi, možete prebaciti kanal kad vidite reklamu za takvu kremu.


I suppose skin, when you shrink to size 6, looses the fat and elasticity, and looks the way it looks. You can't have fit legs and eat nothing and drink only diet water.
But, I don't see ugly knees in these pictures. What I do see is an attempt made by fashion industry and cosmetic brands, trying to create new marketing niche and sell new stuff, that, actually, nobody really needs.
Even women on the pictures, who are daily exposed to media, and mostly fit to this imaginary picture created by the media, even they are not protected.
I don't know who is here crazy:the media or cosmetic brands, and I don't know who started it. Every now and than a new part of our bodies gets exposed, gets the atribute "bad" or "ugly", and then the fixing starts.
I don't know what is left to be fixed. Already we have dealt with  hair, nose, ears, eyes, cheecks, boobs, legs, fat, breast enlargement, we've dealt with facial creams that bleach the pigment out of the face ( Asia), deodorans that bleach underarm skin (also Asia). The hunt for a childlook continues.
So, if you follow such trends, you'll know what's next on your to do list.
If your brain is still working, you can change the channel when you see such a commercial

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);