utorak, 6. rujna 2011.

Križa pod stresom/ My back in stress

Zadnja dva tjedna bole me leđa. Počelo je s malo bola, nastavilo se s puno bola, tabletama, ukočenošću i manje pokretljivosti.
S obzirom da ja ne volim biti nepokretna i pit tablete za to, napokon sam otišla liječnici.
Ovako, samo da znate: što god da vam je, nebitno, ja ću vam sad dati dva uzroka: stres i višak kila.
U zadnjih deset godina probudila mi se alergija (par puta), bila sam anemična, aktivirala mi se reuma, aktivirala mi se alergija (opet), aktivirali su  se sinusi i tako dalje.
To mi je od stresa i trebala bih skinuti 5 kila. Dakle, što god da vam je, nemojte se sekirati i malo smršavite.
Meni je drago što moja liječnica priznaje povezanost tijela i duha, zaista je.
Samo..ovako mi malo ispada da može naljepiti na vrata: " To vam je od stresa. Smršavite malo." i otići na put oko svijeta.
Uglavnom, moja leđa su pokočena i bole, i zadnje vrijeme mi blog nije bio prioritet. K tome, malo je teško sjediti pred laptopom, ili ga imati na kauču, krevetu, koljenima, jer uvijek bole leđa.
Zato ništa nisam pisala, jer nisam mogla.
Danas sam dobila vježbe za vratnu kralježnicu i za križa, nabavila sam kontakt dobrog kiropraktičara.
Vidjet ćemo.
Držite mi fige.

English
For last two weeks my back's hurting. It started with a little bit of pain, continued with a lot of pain, pills, and less movable body.
And since I don't like to be imobile, I finally went to see my doctor.
FYI: whatever illness you got, doesn't matter, I will give you now the solution: stress and too much weight.
Last ten years I have had few times alergies, I got anemia aetc, and every time my doctor said either "stress" or "loose couple of pounds". So, if you are in pain, don't worry and eat less/or exercize more.
I'm glad my doctor is aware of the mind- body connection, really. But..it seems like she could write down a note:" Too much stress. Lose some weight." , leave the note on her door and go for a trip around the world.
Anyway, my back hurts, and my blog wasn't prioritee . And it was really painfull sitting in front of the laptpp, or wrtiting on the sofa, in bed..because it always hurt. So I didn't write.
Today I got some pictures with exercizes for my neck and my back.
We'll see.
Keep fingers crossed.

3 komentara :

  1. Daš meni tvojih 5 viška i stvar rješena! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hm. da. i mene su križa zezala u zadnje vrijeme. možda i ja imam višak kila :)). a ja do svog bloga uopće ne mogu već tjednima! :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme žene i kile! Daj si utuvite u glavu da ste OK kakve ste. :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);