subota, 17. rujna 2011.

Pčela/ A bee

Ja ne volim baš previše kukce. Imaju mi previše nogu i gledaju te onim čudnim očima. ALi volim pčele. Ne znam kako su se one probile kroz moje uvjete za voljenje nekog, ali jesu.
Pčele su mi super. Marljive su i radišne, organizirane, imaju taj svoj ples u letu koji je teško razumjeti. Nezamjenjiv su dio procesa oprašivanja. Med im je super. Saće također.
U zadnje vrijeme naišla sam na dosta članaka o nestajanju pčela. Nestajale su po Europi, pa su naišli na divlje jato u Mađarskoj, pogubljene pčele koje se nisu znale vratiti doma.
Jedan od faktora koji ih dezorijentira je, navodno, i telekomunikacijska buka.
Danas, usred Importannea, nekako sam uspjela u hodu na stepenicama vidjeti pogubljenu pčelu.
I uhvatila sam ju i nosila, dok je ona teturala po mom dlanu, poletila na vrh prsta, pala na pod, opet sam ju grabila, ljudi su počeli komentirati "jel to pčela, vidi, pčela, joj gospođice pazite se to je pčela, ona bode, bolje da ste bubamaru uzeli" . Bolje da sam bubamaru uzela?
Jer ja sam naime, naišla na čarobnu stepenicu sa svim sipatičnim bubama u Importanneu, pa sam greškom uzela pčelu. Pronašla sam komad parka s par cvjetova, i stavila ju na "sigurno". Sretno joj bilo, više ne mogu pomoći.

I don't like bugs. They have too many legs and their "eyes" look weird. But I do like bees. I don't know what they've done so I like them, but somehow I ended up liking bees. They work a lot, they are very important for all the flora on the planet, they make great honey.
They have this strange "flight dance" , and they have been disapearing last few years. One of the reasons, according to some articles I read, are mobile phones. Bees got confused and desoriented, and don't know how to fly back home from the fields.
Today, in the middle of the mall, I've found a bee on the stair. I picked it up, and went to the exit. Few people saw what I was doing, and started commenting "oh, look, she has a bee, yes, it's a bee, be careful miss, it's a bee! Why didn't you take a ladybug instead?" A ladybug? As if I found a magic stair with all great bugs just waiting for me to choose.
I took finally this one to a park, and put it on one late autumn flower. I couldn't do anything more then.

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);