četvrtak, 29. rujna 2011.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Zadnji dani Miholjskog ljeta (nadam se). Predugo mi traje ovo ljeto.
Ovu haljinu imam već dosta dugo, ali nikako da mi sjedne kombinacija. Danas je bio dan D. Nije mi se dalo stavljati nakita, pa sam nosila ove dvije narukvice i remen. Pametnom dosta.
Žuta mi je inače jako lijepa boja, ali je lutrija naći žutu boju od koje ne uzgledam anemično, ili mi se lice ne iskontrastira, pa se naglase podočnjaci, ili crvenilo, ili oboje. Ovo sam uspjela kupiti nakon puno godina, imam valjda sveukupno tri žute stvari u ormaru. Jel imate vi neku boju s kojom morate tako oprezno?


English
Last summer days (let's hope). This summer is lasting too long for me.
I have this dress for quit a long time, but somehow I was never satisfied with how it looked on me. So, yesterday was D day. I didn't want to add to much jewelry, so I had 2 bracelettes and a belt.
I like yellow, but it is hard to find the right yellow- the one where I don't look ill, or where my face doesn't turn red, or both. This dress I managed to find after a few years, and I have total about 3 yellow things in my wardrobe. Do you have a colour that needs to be taken carefully also?

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);