ponedjeljak, 10. listopada 2011.

Crveni kaputić/ Red winter coat

Danas, posve slučajno, naišla sam na sniženje zimskih stvari od 25% u C&A. Ako planirate kupovati nešto od jakni, garderobe za skijanje i dosta zimskih stvari, ovaj tjedan imaju sniženje.
Inače, imam poteškoća naći kaput, jer, ili nema mjesta za grudi, ili uzmem veći broj pa imam dosta mjesta ali onda su rukavi za orangutana. Ovaj put smo se našli. Ovo je moj novi kaput.

Today I came across winter sale at C&A. If you are planning to buy some winter warderobe, they have 25% off this week.
I usually have problem when buying coats. My bossom are usually too big for their measures, and if I try a bigger coat, the sleeves are for orangutans. This time the Perfect Red Coat and I met. Let me introduce my red winter coat.
        ima rusku kragnu, red crnih gumbiju, dva džepa, i meke falde na dnu:
  it has a band collar, 2 pockets, black bottons, and pleats :)
 
a šal sam dobila danas, neovisno od kaputa, no baš se lijepo slažu
scarf I got today before even buying the coat, but they really match

Broj komentara: 6 :

  1. A baš ti je sladak1 Iako te poznajem samo virtualno - baš bih ti ovakav namijenila! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. presladak! i ja bih takav :)
    iv

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je šal lepi al ne znam na šta bi ga ukomponirala da je moj.
    Kaput bi obukla na crne štrample i crni minjak tako da furt dojde do izražaja.
    Također bih se na tvom mjestu onda poslikala i to prikeljila tuden.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preprepre! Predivan! I ja sam prošlu sezonu nabavila jedan žarko crveni kaputić i baš ga eto danas furam okolo! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jako jako dobar

    OdgovoriIzbriši

}, 10);